Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Master III

Snajper, 3 lata temu
Silnik 2.5 dCi 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 400 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Master III 2.5 dCi 150KM 110kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
3,86
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Mega fajny tyle że po prostu wcześniej dojechali go Ukraińcy
Przeniesienie napędu : Fajnie się prowadzi fajnie przyspiesza delikatnie ale stanowczo.
Karoseria : Zero problemow
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Jak pada to odrazu bez ostrzeżenia
Przeniesienie napędu : Jak padnie to bez ostrzeżenia
4,0
Całokształt
Bardzo fajny wygodny dostawczak. Szybko ciepło w środku przez podgrzewanie płynu chłodniczego. Ma swoje bolączki. Mój przypadek pokazuje że auto jedzie do końca ale jak już stanie to koniec. Obrocona panewka. Niby stan ładny na liczniku raptem 400 tyś ale do końca twardo się trzymał.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeździ do końca. Naprawy jednak kosztowne. Nie ma się co psuć więc jak już to siada cały. Uwaga na remonty!!! Nie nadaje się ten silnik na więcej niż jeden szlif. Bardzo trwała precyzyjna konstrukcja i wymagajaca wymian oleju co 10 tyś km jak i lania dobrego paliwa. 100 tyś przejezdzi na wszystkim a milion jak się dba o niego.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia 6 biegów niestety fabrycznie za ciasno spasowana. Jak i silnik siada niespodziewanie lecz poza tym pancerna jedynie to lozyska które trzeba wymienić u dobrego fachowca by spasowal je dobrze. Jedyne ostrzezenie to zmieniać biegi w miarę wolno nie jak w rajdowce. Koło zębate 1 i 2 biegu mają bardzo duże różnice w wielkości a synchronizator jest słabej jakości więc łatwo się wysypuje.
5,0
Układ jezdny
Super wygodny na trasy. Po miejscu ma za mały skręt ale latwo się przyzwyczaić do niego.
5,0
Karoseria
Fajnie się trzyma jak nie bity to nie rdzewieje bardzo. Jedynie to naloty rdzawe bardzo częste ale dziury nie wypadają. Grube blachy.
Komfort
4,0
Widoczność
Mogła by być lepsza ale nie jest źle.
3,0
Ergonomia
Trochę mało miejsca w kabinie. W ducato więcej lecz komfort dużo lepszy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Lepiej nie znajdziecie. Mega szybko ciepło w aucie jak i chłodzi dobrze. Wersja z klima bez webasto.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogło by być więcej
5,0
Wyciszenie
Jak dobrze się trzyma wszystko to można zapomnieć ze silnik pracuje
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak zadbany i się dba to tanio jak zagnojony to masakra.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak na używanego busa to można taniej transita kupić i będzie jeździł bo master jest w cenie. Poza tym trochę nudny w środku i słabo wyposażony.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakaś poduszka może walnie albo linka przymarznie ewentualnie styki przysniejdzieja tam nie ma się co psuć za bardzo z takich drobiazgów.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak je..nie to już kaplica. I to nie da znaku wczesniej. Dlatego radzę ściągać miskę olejowa i sprawdzać panewki !!! W tym silniku nie puka nic tylko odrazu się obraca wiem bo przed obroceniem panewki był u mechanika właśnie na diagnozie czy coś slychac i czy coś wymieniać wszystko było w najlepszym porządku a tu w momencie puk puk i koniec. Zawory pogielo kompresji brak i stoimy.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Master III 2.5 dCi 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
109,00 zł
12,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Master III