Od wyjechania z salonu z silnikem nic sie nie dzialo,tylko wymiana oleju,silnik lubi olej wiec na dolewke zawsze trzeba miec,czasem wlewam ok 3 l na 20 tys km do dzis latam nim po europie i nigdy mnie nie holowali na serwis,dodam ze na gwarancji serwisowalem w ASO po gwarancji robie wszystko sam i wymiana oleju co ok 20 tys km Po serwisie czasem musialem poprawiac samemu.Ceny serwisow to porażka jak i caly serwis.Nastepnego tez kupie Mastera ale serwisowal bede juz 100 km od miejsca zamieszkania bo ten blisko mnie to jacys amatorzy co maluchy naprawiali.
5,0
Skrzynia biegów
przez ten caly przebieg raz wymiana tarczy sprzeglowej i olej w skrzyni
5,0
Układ jezdny
czyma sie nie zle nawet na mokrej drodze
Komfort
3,0
Widoczność
jak dla mnie to za mala przednia szyba reszta ok
4,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super,klima daje rade nawet przy 40 stopniach ciepla
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
malo schowkow,fotel jak dla mnie za mieki
3,0
Wyciszenie
jest ok do 100 km/h puznej robi sie glosniej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie jest super jak jade do 110 km/h to spalanie mam ok 7,9 l srednio na aurostradzie pali mi 9,8 l jak mi sie spieszy max predkosc to 130 km/h
4,0
Stosunek jakość/cena
cena byla super i dodac ze przez ten caly czas nigdy mnie nie zawiodl
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
według mnie to jest super nigdy mnie nie zawiodl dodam ze jezdrze nim od samego poczatku drobiazgi jakie byly to przecierajaca sie rurka od wspomagania
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nigdy nie bylo zadnych powaznych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 120KM 88kW
[l/100km]