Karoseria
: Wszędzie musiałam zabezpieczyć auto przed rdzą
Zawieszenie
: Trzy razy wybite amortyzatory
3,0
Całokształt
Powoli myślę nad sprzedażą tego samochodu na złom, zacinające się drzwi przesuwne, kopci jak oszalały, na podwoziu widać już rdzę (na szczęście zabezpieczyłam to bitexem), żarówki co chwile się psują.
Wrażenia
3,0
Silnik
Zbyt głośny, powyżej 110 km/h nie da się żyć w tym samochodzie.
2,0
Skrzynia biegów
Non stop nie wyłapuje biegów.
4,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Rdza już się zabrała do roboty.
Komfort
5,0
Widoczność
Za widoczność mogę dać nawet 20 gwiazdek, dobra widoczność, zwłaszcza podczas parkowania.
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Muszę go rozgrzewać do nawet 12 minut.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Wygłuszenie w tym samochodzie to jeden wielki dramat, prawie wygłuszenia już nie widzę przy silniku.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedynie licznik się nie zepsuł przez 20 lat eksploatacji.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wybite amortyzatory - 1400 zł + robocizna
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 116KM 85kW
[l/100km]