Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Master II

Jacek, 10 lat temu
Silnik 2.8 TD 116KM 85kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 302 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Renault Master II 2.8 TD 116KM 85kW 1998-2003 - Oceń swoje auto
4,54
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Ma kopyto . Pali z pierwszego po 14 latach .
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Rdzewieje .
Przeniesienie napędu : Haczy trzeci bieg . Od paru lat . Ale beż ubocznych skutków .
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Rakieta ? Czy co ? Zrywny nad podziw . Choć ja mało ładuję . Na światłach nie zostaję z osobówkami . Dopiero za skrzyżowaniem na wyższych biegach .300 000 i nie bierze w ogóle oleju . Sam nie wierzę bo w poprzednim Fordzie Transicie ...
3,0
Skrzynia biegów
Zgrzyta 3ci bieg przy wrzucaniu . Od wielu lat , ale nic się nie dzieje . Szczególnie przy szybkiej zmianie ("sportowej") . Spadła mi linka zmiany biegów przy lewarku - wymiana . Obecnie spada pod maską . ty już brudzę się zakładając . Wyrobione zaczepy .
5,0
Układ jezdny
Napęd na przód więc zima obecnie mi nie straszna . Choć Transit na bliźniakach trzymał się łuków jak tramwaj , to wpadał w poślizgi . Master do 130 km/godz prowadzi się pewniej .
Komfort
4,0
Widoczność
W prawo jak to w busie bez szyb .Reszta o.k.. W nocy doskonale .
4,0
Ergonomia
Nie wiem czy to w tym punkcie , ale światła ma niezłe. Wszędzie blisko bo kabina mała , wszystko w zasięgu . Można kimnąć w poprzek . Jest równo .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie grzeje szybko i mocno . Klimy nie mam . Poskąpiłem niestety , ale żółty nie czarny .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodny fotel kierowcy . Na długich trasach lepiej mi niż w Mondeo . Słowo ! Kręgosłup nie boli . Regulacje wystarczające .
4,0
Wyciszenie
Radio słychać ( choć mam duże głośniki). Mnie w komórce też dobrze .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli rdza nie przeszkadza , a wpływa tylko na urodę , to koszty reszty akceptowalne jak najbardziej .
5,0
Stosunek jakość/cena
Tu ma wpływ i to , że kradnie się częściej Sprintery niż Mastery .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest dobrze , a serwis przyjazny .
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dobrze jest . Przez 14 lat 3 razy holowany . Raz zatkane wtryski a serwis się nie poznał , więc lawetą do innego a tam od razu . No ale to nie wina auta . Raz wracałem na trzecim biegu bo tylko taki został , więc zamówiłem assistance i zaczekałem w knajpie . Jedno holowanie przez alarm . Polecam " assistance bez końca " które dają na rok (!) przy przeglądzie robionym w ASO .Trzeba się tylko upomnieć .

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Master II

Liczba wpisów: 14

Renault Master II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Master II