Układ elektryczny
: Wciąż coś z elektryki szwankuje.
3,0
Całokształt
Francuski standard
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na gabaryty, wynik 7-8 litrów uznaję za bardzo dobry.
3,0
Skrzynia biegów
Przełożenie piątki projektowane dla dużego załadunku.
4,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń.
2,0
Karoseria
Gnije
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To mój drugi Francuz. Pierwszy sypal się na potęgę, początkowo myślałem, że z racji bogatego wyposażenia i dużej liczby potencjalnych rzeczy mogących generować usterki. Master jest prosty do bólu, w podstawowej wersji i z minimalnym wyposażeniem. Mimo to notorycznie coś siada. Najgorzej jest z wszystkim, co posiada przynajmniej jeden przewód elektryczny, elektryka w francuzach to niestety porażka i ta opinia nie bierze się niestety z odosobnionych przypadków.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Hamulce, elektryka, osprzęt silnika.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 80KM 59kW
[l/100km]