Inne
: Całokształt, ale gabaryty i ergonomia kabiny powoduje, że lubię nim po prostu jeździć zamiast osobowym :)
4,0
Całokształt
Przypadkiem kupiłem pozornie staruszka z końca 2002 z niewielkim przebiegiem i jestem zachwycony :) Jeździłem wieloma busami (pożyczanymi), ale ten mnie na prawdę pozytywnie zaskoczył. Ma najsłabszy silnik 2.5D, za to skrzynia jest dobrze zestopniowana i jeździ się przyjemnie nawet z pełną paką. Miejsca w środku jak w ciężarowym, pozycja za kierownicą super. Siedzisz wysoko. Zawieszenie pozytywne, miejsca nawet jak na H1L1 też sporo.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mimo, że najsłabszy silnik 2.5D ma 80KM, skrzynia jest dobrze zestopniowana i jeździ się przyjemnie nawet z pełną paką. Przepisowe 90 km/h jest optymalne. Przy 100 km/h jest 3000 obr/min.
5,0
Skrzynia biegów
Drążek idealnie pod ręką, dobrze chodzi, dobrze zestopniowana.
5,0
Układ jezdny
To mini ciężarówka. A jeździ się fajniej niż nie jedną osobówką.
5,0
Karoseria
Ocynk. Mimo 20 lat trzyma się dobrze. Ślady korozji tylko tam, gdzie ktoś za mocno zarysował.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność wzorowa!
5,0
Ergonomia
Podstawowe wyposażenie, ale wszystko jest pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4 gwiazdki, bo mam bez klimy ;)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy 1,8m wzrostu ledwo dotykam końcem palca pasażera na skrajnym miejscu.
4,0
Wyciszenie
Nie jest to limuzyna, ale jest akceptowalnie na dłuższej trasie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie spalanie nawet poniżej 8/100
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę, że w moim przypadku zabrakło tu gwiazdek :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 80KM 59kW
[l/100km]