Silnik
: zawór egr,4 razy pasek od wspomagania,koło masowe
Przeniesienie napędu
: skrzynia biegów,krzyżaki9dobrze,że pasują od espace)
Układ elektryczny
: Bóg świadkiem,ale jakieś zwarcia,spięcia,wariują zegary,światła)to standard co parę tygodni
1,0
Całokształt
Oprócz zawieszenia i układu kierowniczego wymieniałem już wszystko i to nie jednokrotnie.Przyszłych chętnych do zakupu tego auta proszę o przeczytanie tej opini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Napewno nie klekocze jak jak stare diesle .
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów to porażka!!!!Pierwsza padła po 105 tys., druga przy 300 tys., trzecia przy 390 tys. Teraz auto ma 427 tys. i już coś chuczy i rzęzi!!!
5,0
Układ jezdny
Dobrze, że precyzyjny jest układ kierowniczy i nadzwyczaj wytrzymały!!
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystkopod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima super a zimą ogrzewanie wystarczające i szyby nie parują
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sprinter ma lepszy fotel dla kierowcy
5,0
Wyciszenie
Wyjątkowo cichy busik
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kiedy przejechałem pierwsze 100 km bez ładunku pojechałem na Orlen dolać do pełna i miła niespodzianka, bo weszło 7 litrów.
1,0
Stosunek jakość/cena
Co z tego, że są tanie w zakupie jak po paru miesiącach dołożycie do paru usterek więcej niż byście wydali do vW lub Sprintka.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 5 wymianie przewodów paliwowych(bo się załamują i na złączkach plastikowych przeciekają)przestałem liczyć.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawór egr 2 razy.7 razy był holowany,2 razy zaskoczył mnie rozrząd a o skrzyni biegów nawet nie wspominam(mam traumę na całe życie,chyba będę musiał pójść do psychoterapeuty,bo na myśl,że muszę wsiąść do tego złoma dostaję drgawek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 TD 90KM 66kW
[l/100km]