ogólnie autkiem jeździ się fajnie i wygodnie ale naprawy zabijają człowieka i niszczą jego zyski - bo renault musi zarobić a my niekoniecznie :)
piszę to z pełną odpowiedzialnością bo jeździełm rożnymi autami i różne naprawiałem, renault master to tragedia, wystarczy pośledzić sprzedaż częśći na allegro by mieć wyrobione zdanie na jego temat.
gdy czytam niektóre komentarze to wygląda na to że piszą osoby którym szef w pracy powierzył auto by się przejechali.
Wrażenia
3,0
Silnik
prawie super tylko że remont musiał mieć silniczek po 110.000 bo sworzeń tłoka się wysunął.......:)
3,0
Skrzynia biegów
gdy jest sprawan to jest nawt dobra jeśli chodzi o przełożenia, problem w tym że w tych skrzyniach padają łożyska i nie jest to przypadkiem, popytajcie posiadaczy masterków.
3,0
Układ jezdny
nie można nic zarzucić poza tym że padają dolen simerbloki amortyzatorów co jest też standartem.
Komfort
5,0
Widoczność
krytycznym okiem patrząc jest bez zarzutu
4,0
Ergonomia
niska podoga to naprawdę duży plus tego modelu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ktoś zapomniał o obiegu wewnętrznym więc po dłuższej jeździe trzeba dobrze wysiąkać nos a potem jeszcze raz i jeszcze raz......
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest dość dobrze ale mogłoby być więcej miejsca dla osób wysokich , dla typowych jest ok!
2,0
Wyciszenie
zdecydowanie niedporacowne auto,
mam tu też na myśli drgania przenoszone przy ruszaniu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
po 6 latach auto kupione za 105.000 warte jest 30.000 to mówi samo za siebie , proponuje spojrzeć na 18 letniego mercedesa 308, 310 itp....
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kupiłem nowego i może ja mam pecha ale znam podobe przypadki które pozwalają stwierdzić że wiele usterek to nie przypadek, podpisuję się pod tym bo ja nim jeżdzę i sam naprawiam, głupota konstruktorów renault nie zna granic!
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
rura gumowa od turbiny pękła po 2 latach650zł., podnośnik elektr. lewej szyby 2lata -1000zł., pękająca jedna z dwóch linek do zmiany biegów -900zł., padające łożyska piast, padające skrzynie biegów, zawiasy 270st.-1400zł na jedne drzwi! prowadnice drzwi bocznych - występują tylko komplety z prowadnicami 1700zł,
padające simebloki od amortyzatorów a to wszystko w oklicach 70.000-120.000przebiegu, koń by się uśmiał, półosie prawe zmieniłem 3razy!!! niech ktoś ściągnie tarcze hamulcowe bez rozbicia łożysk!!!!!!
dodam jeszcze rdzewienie na łączeniach blach bo renault daje 6 lat gwarancji na blachę ! niech ktoś spróbuje dochodzic swoich praw-powodzenia :)))))))) krzysiek@papak.com.pl
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 TD 120KM 88kW
[l/100km]