Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Mascott

markoniusz, 15 lat temu
Silnik 2.8 TD 160KM 118kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 320 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Mascott 2.8 TD 160KM 118kW 1999-2007 - Oceń swoje auto
2,69
30% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
to nie jest moje auto tylko pracuje na nim ale osobiście nie polecam i ja sam bym nie kupił mascota,miałem kilka razy sytuacje że podczas jazdy w niemczech zgasł na autostradzie z niewiadomych przyczyn,do teraz nie wiadomo dlaczego
Wrażenia
3,0
Silnik
nie powala na kolana,raczej średnio
4,0
Skrzynia biegów
nie miałem problemów,biegi wchodzą tak jak powinny
4,0
Układ jezdny
też przyzwoicie,nie ma sie czego czepiać
Komfort
2,0
Widoczność
tu mam mały problem,tzn do przodu widzę świetnie ale lusterka boczne są w takim miejscu że wyprzedzając kogoś muszę się pochylać do przodu żeby widzieć w prawym lusterku czy jestem dość daleko żebym mógł wrócić na prawy pas po wyprzedzeniu (mój mascot jest dość długi bo sama plandeka ma 6.3 m)także jak miałem kurs do anglii to plecy mnie bolały bo tylko z prawego lusterka korzystałem najbardziej.
2,0
Ergonomia
tu też kiepsko bo czasami pali ponad 18 litrów na 100 km,także żadna rewelacja i nie wiem czym to jest spowodowane,raz mi tyle spalił i było to już w lecie ,zazwyczaj mieszczę się w 16 ltr/100 i to nie jest mało biorąc pod uwagę ładowność tylko 3.490 kg
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja w miarę , ogrzewanie działa kiepsko,w zimę czasami jest mi chłodno jak jadę także lipa,nie wiem jak było przed remontem głowicy ale po jest słabo
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to zależy gdzie trzeba jechać,trochę mało miejsca jeżdżąc na międzynarodówce a w podwójnej obsadzie na międzynarodówce to już bardzo ciasno (byłem raz w anglii i już nigdy więcej)ale tak po mieście to chyba w miarę
3,0
Wyciszenie
nie tak żle
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali dość sporo
3,0
Stosunek jakość/cena
wiem że mascot jest atrakcyjny cenowo w stosunku do innych marek ale ja wolałbym dołożyć i wziąć coś porządniejszego i nie francuskiego(daf albo man)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żarówki ciągle muszę wymieniać,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
głowica strzeliła po 200 tyś.km także kiepsko,ponoć we wszystkich mascotach jest tak samo,myśle ze silnik za bardzo podkręcony turbinami nie daje rady

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
16,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Mascott

Liczba wpisów: 6

Renault Mascott – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Mascott