Samochod uzywany na krotkich trasach do transportu wegla, sprawuje sie w bardzo dobrze, nie ma wyciekow z silnika, jedynie nieszczesny most odrobize psuje caloksztalt
Wrażenia
4,0
Silnik
Moc wystarczająca od ladunkow do 3 t. Silnik dynamiczny, wysoki moment obrotowy
4,0
Skrzynia biegów
Nie bylo problemow z biegami, przy stromych podjazdach daje sobie rade
4,0
Układ jezdny
Wg mnie najsolidniejsze zawiwszenie do DMC 3,5 t. blizniaki rowniez robia swoje
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać super, duze lusterka boczne.
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, sterowanie radia przy kierownicy dobrze rozwiazane
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie nagrzewa sie szybko, nie paruja szyby
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super regulacja siedzenia kierowcy we wszystkich płaszczyznach, kierowca nie meczy sie za kolkiem.
4,0
Wyciszenie
w zaleznosci od zaladowania, i opon, na zimowych glosno, ale dla mnie nie ma znaczenia bo uzywany tylko na krotkich trasach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
cześci w porownywalnych cenach do konkurencji zachodniej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak drobnych usterek
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana mostu (koszyk i satelity) 3600 netto. prawdopodobnie przez zbytnie przeciazanie
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 150KM 110kW
[l/100km]