Latitude oceniam jako świetny wybór. Samochód jest wygodny, elegancki i jednocześnie będąc stosunkowo nową konstrukcją jest sprawdzony i w zasadzie wolny od tzw. chorób wieku dziecięcego z uwagi na wykorzystanie wielu podzespołów, układów i rozwiązań z Laguny III.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik benzynowy 2.0 16 v 140 (M4R 704) - sprawdzona jednostka napędowa od nissana, wysoka kultura pracy, bezawaryjność, rozrząd na łańcuchu(!)
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów 6 stopniowa
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Co tu pisać, Latitude to samochód klasy E o długości blisko 5 metrów, miejsca jest wystarczająco, spory bagażnik
5,0
Wyciszenie
wyciszenie na doskonałym poziomie, nawet powyżej prędkości 100 km/h we wnętrzy samochodu panuje cisza
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ze zużyciem paliwa jest średnio - Latitude z silnikiem benzynowym 2.0 jest raczej przeznaczony do spokojnej jazdy i wtedy spalanie paliwa jest na przyzwoitym poziomie, zgodnym ze specyfikacją producenta bądź nawet poniżej(!) w przypadku ekstremalnie ekonomicznej i ekologicznej jazdy
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 80 tys zł ciężko kupić samochód tej klasy co Latitude.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co nie mam się do czego przyczepić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie ma żadnych poważnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16v E85 140KM 103kW
[l/100km]