Silnik
: Elastyczny i cichy. Szósty bieg na trasę jak znalazł. Diesel ale na szczęście wersja bez FAP
5,0
Całokształt
Francuz a jeździ, renault a nie odpadają koła w dziurach. Cud jaki ! Auto z zewnątrz brzydkie i nie zachęca do kupna - szczególnie wersja hatchback przed liftingiem. Jednak w środku przy bogatej wersji wyposażenia - luksus. Przyjemna stylistyka deski, bez niemieckich kantów. Hatchback dobry do miasta, ale bez FAP - mały i zwrotny. Mój mechanik mówi, że jego klienci z laguną III generacji są b. zadowoleni i że on sam zastanawia się nad jej kupnem.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bardzo ok. Z tyłu raczej nie dla dużych osób na długie trasy
5,0
Wyciszenie
cichutko - bez dudnienia diesla na wolnym biegu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie spalanie w mieście ok. 8 l/100, za to w trasie przy spokojnej jeździe zszedłem do 5,1 l na trasie 250 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem auto uzywane z najwyższym możliwym poziomem wyposażenia w cenie ubogo wyposażonego niemca/japończyka z wcześniejszej generacji. Gorąco polecam tę lagunę - każdy znajomy, kogo wiozę jest pod wrażeniem jazdy i jakości wyposażenia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dwa lata i żadnej usterki w tym czasie, auto dobija do 200 tys
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]