Polecam wszystkim, nie dajcie się przekonać Goebelsowskiej propagandzie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje cicho, powyżej 70 km/h jest praktycznie niesłyszalny. Moc w zupełności wystarcza do dynamicznego ruszania i wyprzedzania nawt powyżej setki.Kręci do 5 tys obrotów i wyżej.
5,0
Skrzynia biegów
Japoński automat pracuje idealnie, nie czuje się żadnych szarpnięć. Szybko zrzuca biegi - przy kick downie o dwa przełożenia w dół co daje niezłego kopa.
4,0
Układ jezdny
Auto jest komfortowe i zarazem pewne w zakrętach, jedyny minusem są ciche odgłosy z przedniego zawieszenia przy pokonywaniu krótkich nierówności-podobno ten typ tak ma.Porównując np. z Audi A6, który użytkowałem Laguna jest jak latający dywan.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
W długie podróże rewelacja, no i ten automat
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatycaja działa perfekcyjnie, cicho i nie powoduje szoku termicznego po wejściu do rozgrzanego auta.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszystko OK
5,0
Wyciszenie
Porównując do Audi, BMW czy VW to jest siła spokoju.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
150 koni i automatu nie da się oszukać - średnia w okolicy 8 litrów - zaraz odezwą się właściciele niemieckich pancerwagenów twierdząc , że ich sprowadzone z RFN doskonałości palą niecałe 5 l, poniżej 6 itd. ale trzeba wziąść poprawkę , że BMW, AUDI, Mercedes itd. zaniża spalanie do 30 % i ich ,,doskonałe\" komptery nijak się mają do ilości paliwa wlewanych do baku. Polecam wyniki badań niezależnych organizacji, link do strony:
http://autokult.pl/2013/05/30/koncerny-podaja-nawet-o-30-zanizone-dane-na-temat-spalania
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]