Zawieszenie
: Zawieszenie jak w autach niemieckich, auto przyklejone do drogi, niestety, jak pozostałe nie odporne na nasze polskie drogi
5,0
Całokształt
Laguna 3 to już nie królowa lawet. Renault mocno wzięło sobie do serca porażkę poprzedniego modelu i... udało im się. Najbardziej zadowolony jestem z zerowej awaryjności, świetnej pracy 6-biegowej skrzyni biegów, oczywiście designem oraz... brak filtra cząstek stałych w mojej wersji silnikowej. Najbardziej zdziwiło mnie... bardzo sztywne zawieszenie, które po raz kolejny zrywa z mitem \"komfortowych\" aut francuskich. Auto na normalnej drodze trzyma się jej jak przyklejone, niestety na naszych polskich drogach, szczególnie na niższym profilu opony najlepiej znacznie zmniejszyć prędkość. Biorąc pod uwagę wysoki spadek wartości spowodowany porażką poprzedniej wersji z czystym sumieniem polecam!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Laguna 3 to już nie królowa lawet. Renault mocno wzięło sobie do serca porażkę poprzedniego modelu i... udało im się. Najbardziej zadowolony jestem z zerowej awaryjności, świetnej pracy 6-biegowej skrzyni biegów, oczywiście designem oraz... brak filtra cząstek stałych w mojej wersji silnikowej. Najbardziej zdziwiło mnie... bardzo sztywne zawieszenie, które po raz kolejny zrywa z mitem \"komfortowych\" aut francuskich. Auto na normalnej drodze trzyma się jej jak przyklejone, niestety na naszych polskich drogach, szczególnie na niższym profilu opony najlepiej znacznie zmniejszyć prędkość. Biorąc pod uwagę wysoki spadek wartości spowodowany porażką poprzedniej wersji z czystym sumieniem polecam!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 130KM 96kW
[l/100km]