Silnik
: Turbo, zawór erg, wtryski, urywający się łańcuch rozrządu.
3,0
Całokształt
Wrażenia
1,0
Silnik
W przypadku poważniejszych usterek bardzo duże koszty naprawy.
3,0
Skrzynia biegów
Automat zdecydowanie lepszy.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogie części.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awaria hamulca ręcznego, zaciski hamulca tył.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na autostradzie rzy 140km/h urwał się łańcuch rozrządu, głowica do planowania nowe zawory itd koszt 5700 zł po miesiącu temperatura spadła do -5°C auto nie odpala, regeneracja wtrysków koszt 3400 zł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]