Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Laguna III Grandtour

S, 7 lat temu
Silnik 2.0 dCi 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 188 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi 150KM 110kW 2007-2011 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Całość. Żadnej choinki z kontrolek, hands free bez zarzutuskrętne xenon nadal dziłają, turbo sprawne i nie kopci, dwumas póki co nie "trzęsie" autem
5,0
Całokształt
Wszyscy mi odradzali zakup tego auta, po 8 latach mogę powiedzieć że cieszę się iż ich nie posłuchałem. Za rozsądne pieniądze kupiłem bardzo dobrze wyposażone auto i jak się potem okazało niezawodne i oszczędne. Autem przede wszystkim jeździła żona po Wrocławiu do pracy a ja w dłuższe trasy np. na wakacje. Nigdy nie zawiodła i nie ważne czy wakacje w Chorwacji czy narty we Włoszech. Po prostu wierny towarzysz podróży tej długiej jak i tej krótkiej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny i oszczędny, zdażyło się ścigać z różnymi samochodami bardzo często mogli tylko powąchać zapach z "dwururki" (ma 2 rury wydechowe)
4,0
Skrzynia biegów
Tutaj jest pole do poprawy, odrobinę hacząca skrzynia, ale za to lewarek sportowy sprawiał dużą przyjemność w trzymaniu (wersja Dynamique)
5,0
Układ jezdny
Twardo ale za to pewnie. Hamulce bardzo skuteczne. Dzięki elektrycznemu hamulcowi klocki z tyłu wytrzymywały około 45tys km, z przodu pierwsza wymiana po 82tys.
Komfort
5,0
Widoczność
Standardowo. Do tyłu pomagały czujniki parkowania. Lusterka samościemniające nic więcej nie potrzeba
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką lewą lub prawą, funkcje auto dla wycieraczek i świateł powodują że właściwe auto samo i dobrze załącza to kiedy potrzeba.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima skuteczna i nadal szczelna. Mogłaby mieć regulację co pół stopnia a ma co 1 stopień. Funkcja soft bardzo dobra ponieważ miękko powoduje wychłodzenie kabiny nigdy nie było zapalenia oskrzeli
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nikt nie narzekał. Dla 4 podróżnych komfortowo, 5 dość wygodnie.
5,0
Wyciszenie
W porównaniu do golfa 1,9TDI mojej mamy to rewelacja.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto serwisowałem tylko w ASO. Po kilku wizytach w różnych punktach w końcu "zaprzyjaźniłem się" z ASO w Długołęce i jednym z mechaników (raczej jego obsługa spowodowała że tylko tam jeździłem, zawsze doradził co robić już co można poźniej) i pomimo ASO zawsze dali jakiś rabat dla stałego klienta i mam wszystko robione na oryginałach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 94tys zł u dealera prócz grzanego tyłka :) auto miało wszystko co potrzeba. Nawigacja Tomtom pewna i bezbłędna, silnik oszczędny, przeglądy co 30 tys i oleju nie bierze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uważam, że tylko drobne usterka mianowicie 1. 56tys km uszkodzone zamykanie bocznego schowka w bagażniku naprawa gwarancyjna; 2. 128tys łącznik stabilizatora prawy. 3. 156tys. Wentylator kabiny. 4. 178tys tuleje na wahaczach wymieniłem całe wahacze bo w ASO zrobili taką cenę że grzech było nie skorzystać. Poza tym tylko zwykła eksploatacja, paliwo, płyny klocki wycieraczki .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Moim zdaniem brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Laguna III

Liczba wpisów: 20

Renault Laguna III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Laguna III Grandtour