Silnik
: silnik i skrzynia dobra para ... rewelacyjna para
4,0
Całokształt
Auto super wyposażone istna limuzyna , bardzo sprytne i co najważniejsze oszczędne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik super bardzo zwinny i co ciekawe oszczędny kultura pracy jak na diesla rewelacyjna, myśląc o zmianie auta testowałem aktualne diesle Boże drogi mój 8- latek bije je na głowę .
4,0
Skrzynia biegów
Nissanowski automat 6 biegów to samo co z silnikiem (idealna para) nic nie czuć biegi zmienia płynnie i w miarę szybko dół trochę trzyma ale bez przesady za to góra zero kłopotów przy wyprzedzaniu mając 140 km na liczniku. W sewisie byli bardzo zdziwieni i pytali gdzie zdobyłem auto z tą właśnie skrzynią ponoć rewelacja i wszystko się zgadza.
5,0
Układ jezdny
Marzenie istny komfort długie trasy tylko tym autem.
Komfort
5,0
Widoczność
Ma wszystko skóra, nawi, podwójny szber, pełna elektryka itd ... Niemcy nie mają szans.
4,0
Ergonomia
Zawsze może być lepiej
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag sprawnie i szybko nagrzewa i chłodzi
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super wygodnie.
5,0
Wyciszenie
Jak na diesla to mistrzostwo świata.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na normalnym poziomie części za darmo nie dają ale tragedi nie ma standard
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja w tym wyposażeniu nie ma równych sobie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez uwag ... seria III jest naprawdę bezawaryjna to zupełnie inny samochód niż II
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Padł po 200 tys abs ... ponoć musiał ze względów na przebieg i bezpieczeństo. jeden czujnik cofania i to wszystko .
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]