Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Laguna III Grandtour

epic, 9 lat temu
Silnik 2.0 dCi 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi 150KM 110kW 2007-2011 - Oceń swoje auto
3,92
7% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Głośniki i skuteczność hamowania
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Trzeszczące wnętrze
Układ elektryczny : Audio, nawigacja, sterowanie klimatyzacją, zestaw głośnomówiący
3,0
Całokształt
Trzeszczący, z wieloma rzeczami do poprawki... wrażenie jazdy autem prototypowym: konsola główna trzeszczy, środkowy panel trzeszczy, podłokietnik, wszystko czego dotkniesz trzeszczy...Pozytywnie - hamulce i dosyć mało pali jak na duże auto. Zestaw audio - dobregłośniki ale brak USB lub SD. MP3 tylko z płyty. Brak możliwości uaktualnienia nawigacji - już nie wspierają wersji DVD. Denerwująca różnica siły głosu między radiem a CD (jak przełączysz to korygujesz jakieś 20%głośności). Obsługa głosowa nie działa, "auto" nic nie rozumie. Zestaw głośnomówiący - szybko i dobrze się łączy, ale bez użyteczny, bo rozmówca Cię nie słyszy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Na razie bez usterek. Denerwujący BRAK jakiejkolwiek informacji o trybie wypalania DPF - jeździsz i nerwowo obserwujesz czy czasem nie wyłączysz silnika podczas wypalania filtra. A jak wyłączysz, to paliwo dostaje się do oleju i podnosi poziom oleju, nie mówiąc o innych konsekwencjach
3,0
Skrzynia biegów
Bardzo krótka jedynka - denerwujące szczególnie przy dynamicznym ruszaniu ze świateł. Jedynka ciężko wchodzi. Aluminiowa gałka skrzyni - po wejściu do auta, w upały nie można dotknąć takie gorące, a w zimie bez rękawiczki nie dasz rady.
4,0
Układ jezdny
Jak na duże rodzinne auto - za twardo. Szczególnie kostka brukowa czy koleiny. Mam 17' i profil 45 - nie polecam, chyba że ktoś lubi się lansować.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest OK
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zmiana temperatury - musisz sterować lewa i prawa strona, brak sterowania mono. Klimatyzacja w trybie AUTO, zawsze włącza sprężarkę klimy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogólnie w dzisiejszej tendencji do dużej zabudowy wnętrza, w Lagunie jest OK. Mam 186 wzrostu i niestety siedzisko fotela za krótkie - długa jazda to ból kolana. Tylna kanapa - środkowe miejsce, sztywne i raczej dla niższych osób.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie silnika OK. Przy większych prędkościach dość głośno. No i oczywiście wszystko w środku trzeszczy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeszcze nie musiałem nic poważnego wymieniać
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena adekwatna do jakości. Najtańszy w swojej klasie, to i jeździsz jak prototypem.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak w prototypie: trzeszczące wnętrze, ogranicznik drzwi strzela na całe osiedle.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na dzień dzisiejszy OK

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Laguna III Grandtour