Silnik
: silnik ma najwyższe noty jeżeli chodzi o elastyczność!!!
5,0
Całokształt
Ta laguna to już inna bajka, szukałem auta w tej klasie passat B6 odpadł jako pierwszy, opel insignia ciasny w środku,toyota avensis toporna w srodku. Laguna- auto nietuzinkowe, mało ich jeszcze jeżdzi i odróżniaja sie od innych modeli, ten samochód był najlepsza opcją ceny rocznika i wyposażenia,mam nadzieje że będzie mało awaryjny!
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik ciągnie powyżej 1800 obr/min ma dziure ale powyżej jest już super
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia nie haczy jest i ma płynne przełożenia
4,0
Układ jezdny
dobrze ale jest sztywny i czuć nierówności
Komfort
5,0
Widoczność
super na wszystkie strony,czujniki parkowania jednak pomagają
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu,kokpit nie jest przeładowany jak w innych modelach
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super grzeje i chłodzi
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest super jak należy z tyłu tez nie ma tragedi jedynie przednie siedzenia sa nisko osadzone i ograniczają miejsce na nogi pasażerom z tyłu.
5,0
Wyciszenie
silniczek pracuje optymalnie,w środku jest błoga cisza naprawdę po przejechaniu 1200km i około 15godz non stop to byłem mało zmęczony choc kilka godz stałem w korkach,naprawde polecam to auto na długie dystanse!!!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6,5 - autostrada 130/140km/h , 6,7 miasto
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie trudno dostać lepiej wyposażony model!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po przebiegu 80tyś km wszystko chodzi jak w zegarku, wymieniłem tuleje z przodu bo lekko zaczeło pukać ( koła 17\' 225 niski profil) ale jestem bardzo uczulony więc napewno jeszcze kilka tyś km przejachałbym bez problemu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic tylko tankuje!!!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]