Silnik
: Mimo turbodziury ma bardzo przyjemne przyspieszenie
5,0
Całokształt
chociaż w zasadzie idealna ocena to 4.5
Wrażenia
4,0
Silnik
czuć turbodziurę, benzyniaka przesiadając się na diesel musze po prostu się do tego przwyczaić.
5,0
Skrzynia biegów
nie mam nic do zarzucenia. Sprawnie wręcz intuicyjnie wchodzą biegi
5,0
Układ jezdny
mimo że nie ma suystemu 4 kół skrętnych - bo privilege nie ma - to wyjątkowo dobre sobie radzi na zakrętach, trzyma drogi a zawieszenie które ma byc ponoć twrde jest dla mnie optymalne
Komfort
4,0
Widoczność
byłoby 5 gdyby nie słabsza widocznośc boczna. Zwłaszca przy wyjazdach z miejsc parkingowych pod blokami a na siedzeniu obok pasażer. słupki, głowa pasażerazagłówek skutecznie utrudniają widoczność.
4,0
Ergonomia
brak tego co było mocną stroną Picasso: małe kieszenie w drzwiach i brak suflady pod siedzeniem kierowcy. Nie zmiesci się litrowa butelka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko i sprawnie zaparowanie znika w kilka sekund a temperatura regulorwana jest na 2 sposoby działa bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca ma sporo miejsca, pasażer obok równiez. O tym co z tyłu nie wiem, bo tylko dzieci w fotelikach wożę :)
5,0
Wyciszenie
cicho. Za cicho. To sprawia że nie czujesz prędkości i nalezy kontrolować to na wskaźnikach. żeby nie musieć oglądać sie w kamerze u \"miśków\"
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie fantastyczne. Lublin-Katowice-Lublin 5,3 litra. prędkości do 100 km/h
Trasa Lublin-Krakow-Katowice-Lublin spalanie 5,6 litra - prędkości do 110-120 a autostrada 150 km/h
Jestem zachwycony. W mieście nie robilem dokładnego pomiaru ale przekracza 8 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
88 000 za 2.0 dci Priviledge z alarmem, kolem zapasowym i dywanikami. To rewelacja
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zbyt krótko mam samochód 13 000 km i jakieś 5 m-cy
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]