Silnik
: To naprawdę jest niezły motor bez filtra DPF na łańcuchu - nieżle
5,0
Całokształt
Początek doskonały ze stukami
Wrażenia
5,0
Silnik
naprawdę polecam
4,0
Skrzynia biegów
leciuteńko haczy
5,0
Układ jezdny
bez zarzutu, nie szaleję na zakrętach, ale to auto
naprawdę mocno trzyma się drogi.Hamulce naprawdę zaskakują skutecznością koniecznie zapinać pasy bo z tylnego rzędu siedzeń leci się jak TU 154.
Komfort
4,0
Widoczność
szerokie słupki lekko ograniczają widoczność na skośnych skrzyżowaniach
5,0
Ergonomia
trzeba się przyzwyczaić, to wszystko jest w zasięgu ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
na razie użytkowałem tylko latem i wszystko było prima jak na ta klasę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla czterech dorosłych, aż za dużo
2,0
Wyciszenie
Sam samochód podczas jazdy jest cichutki, ale opuszczenie środkowego zagłówka tylnego rzędu siedzeń do samego dołu powoduje - cholerny klekot o jakiś plastik znajdujący się za środkowym podłokietnikiem . Wielka niedoróba. Jak się coś wciśnie w wolną przestrzeń, która tam jest to hałas słabnie - NĘDZA .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwa to to zużywa naprawdę mało. Jak jeździsz jak ciężarówka po płaskim na tempomacie przy trzech osobach podróżujących to spokojnie zejdzie poniżej 5,0 l/100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiony za ok 90 000 przeceniony ze 116 000 trudno kupić coś lepszego z zerowym przebiegiem.
Niektórzy bazując na opinii o Lagunie II nawet takich pieniędzy by nie wydali na francuza, a to chyba błąd.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trudno ocenić ale zapowiada się że to może być świat dla tego modelu.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]