Przy ruszaniu chwilę trzeba \"poczekać\" aż się turbina włączy - ale później całkiem ładnie chodzi... Ponadto genialna elastyczność - przy 90 wrzuca się szóstkę i jedzie do 200
4,0
Skrzynia biegów
Na trasę super, w mieście trochę mieszania :)
4,0
Układ jezdny
Próbowałem go \"wyprowadzić z równowagi\" przy prędkości 80 \"testem łosia\" - ESP i TCS trzymały go perfekcyjnie...
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Tutaj Meganka była nieco lepsza - więcej większych schowków... Również w zakresie schowków Avensis żony sprawuje się lepiej.
Jeśli jednak chodzi o ergonomię użytkowania - kwestia intuicyjności - pierwsza klasa... Wiele aut testowałem i lepszej nie znalazłem niż w Renault
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W upały 35 stopni po postoju na słońcu wystarczy jakieś 5 minut klimy na \"Fast\" i samochód jest chłodniutki.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
To jednak diesel - więc klekot traktora trochę słychać... Ale jak ktoś wcześniej jeździł V6 to może się czepia :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]