3 lata gwarancji+150 tkm bez zadnych wyłączen. Zreszta okazuje sie ona niepotrzebna.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mialem sporo diesli, w tym 2,2dcat avensis. Sposob pracy, i niezawodnosc 2.0dci bije dcata na glowe. W koncu okazalo sie, ze dolewka oleju co 1000 km,jak to bylo w avensis, nie jest wcale normalna. Sposob rozwijania mocy, idealny. Nie urywa lba znienacka jak w tdi, a rowno prze do przodu az do 5 rkpm.
4,0
Skrzynia biegów
precyzyjnie, ale dlugie drogi przelaczania.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
trudno miec jakies szczegolne zastrzezenia
5,0
Ergonomia
idealnie. Czysty i przejrzysty kokpit, bez zbednego natloku przyciskow, jak w c5 czy insigni.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
swietny uklad wentylacji. cichy i bardzo wydajny.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu wiecej niz wystarczajaco. Z tylu w miare ok. I tak 99% czasu jezdze sam.
5,0
Wyciszenie
poprostu fantastycznie. Po 100 tkm, w aucie jest cicho tak jak gdy mialo 3 tkm. Dzwiek diesla??jaki dzwiek diesla.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
najmniejsze zuzycie jakie osiaganolem to 4,7..ale to sie nie da jechac. Zazywczaj jest to od 5,4 do 6 l/100
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie znajdziesz w tej cenie samochodu tak wykonanego i wyposazonego. W Wersji initiale, znajdziesz prawdziwe drewno, a w gt, aluminium. Do tego przyzwoity cenowo serwis.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiana poszycia fotela. Grunt, ze wymienione w aso bez pyskowania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kurde, zmartwie wszystkich...ale ten samochod sie NIE psuje.. potwierdzajac to co mowi Adac. Nie dziwne ze JD Power, sklasyfikowal to auto na pierwszym miejscu w klasie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]