Zawieszenie
: niemalze sportowo,do tego idealnz uklad kierowniczy i hamulce. Dodatkowo jakosc wnetrza i cisza podczas jazdy.
3,0
Całokształt
sweitnz samochod za swietna cene.
Wrażenia
3,0
Silnik
Swietnz silnik, przedewszystkim jak na diesla, cichutki, i niemalze pozbawionz wibracji. Zuzycie paliwa,oscyluje w okolicah 5,4 do 6,7 podczas szbkiej jazdy autostrada. Po miescie niemalze nie jezdze.
2.0 dci 150 km
3,0
Skrzynia biegów
Jet ok,m precyzyjna ichetna do wspolpracy.
3,0
Układ jezdny
komfortowo ale super pewnie, testy przeprowadzane przez np. AMiS pokazuja wyraznie, ze podczas prob wymijania ISO i DIN, oraz podczas slalomu, pokonuje cala konkurencje, z mondeo na czele.
Komfort
3,0
Widoczność
jest ok.
3,0
Ergonomia
wszystko pod reka, bez tysiaca przyciskow, bez hektarow plastiku w kolorze wanna be aluminium.
Wszystko z bardzo dobrych materialow, robiacych duzo lepsze wrazenie niz te z passata i mondeo.Spasowanie tak samo swietne.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez przeciagow, cicho i skutecznie. Swietnie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok, z tzlu nienajgorzej, choc oczywiscie wzraznie mniej miejscani z np w mondeo. Ale jako, ye glownie jezdze sam, wiecej nie trzeba
3,0
Wyciszenie
To juz klasa..jest supercicho
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wymiana oleju i filtra 130 pln, wzmieniam co 15 kkm.
Cena z aso, olej elf 5w40 w bance, nie z beczki.
3,0
Stosunek jakość/cena
jak powyzej.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
20 kkm w 2 miesiace...NIC
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyzej
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]