Silnik
: niby tylko 130KM ale zadziwiająco zrywny jak na swoje rozmiary i wagę.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
eko i żwawo. Nie zamula nawet przy włączonej klimie. Jest OK
5,0
Skrzynia biegów
Chodzi bez problemu nie ma co pisać :)
4,0
Układ jezdny
Miękko choć lubię twarde auta ale za to komfortowo i tu nie ma co ukrywać - coś za coś
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę się trzeba powychylać i jest martwy punkt przy przednim lewym słupku ale w którym nowym aucie go nie ma ? :)
5,0
Ergonomia
hmmm... dostosowany do potrzeb :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko i sprawnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duuuuużo miejsca i wygodnie zarówno dla kierowcy (wszystko pod ręką) jak i dla pasażerów (przynajmniej tak mówią Ci co zasiadają na tylnej kanapie :) )
4,0
Wyciszenie
Jak to Renault choć i tak lepiej jak w poprzedniej wersji- już mniej plastiku w plastiku. Nie ma co narzekać nie skrzeczy w środku jak poprzednio
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo oleju wchodzi bo prawie 8 litrów (przez DPF)
5,0
Stosunek jakość/cena
Idealne choć chciałoby się żeby paliło 0,2/100 :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Akumulator, żarówka przód (dostęp banalnie prosty do odbu lamp - wymieniałem i na prawdę nie trzeba być do tego geniuszem ani nie trzeba mieć chińskich rączek), wycieraczki przedniej szyby. Po za tym standard - olej co 10-12 tyś km wraz z filtrami.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych awarii. Wymiana akumulatora, żarówka przepalona i wycieraczki przedniej szyby przez rok użytkowania - wkońcu auto nie jest pierwszej młodości
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 130KM 96kW
[l/100km]