Auto krajowe kupione dwa lata temu od pierwszego właściciela, wersja Monaco GP - podniesiona moc do 204 KM i ponad 440Nm. Masaz pleców odpowiedni. Na pewno nie da się nie zauważyć tego auta przechodząc lub przejeżdżając obok. Ale walory estetyczne niech każdy oceni sam. Plusy: świetne prowadzenie, system 4 control już raz uratował mi życie jak na autostradzie omijałem psa który wbiegł na drogę - ten system na prawdę działa
- idealny kompromis pomiędzy twardością a sprężystościa zawieszenia, aczkolwiek rok temu pękła sprężyna przedniego zawieszenia - koszta naprawy dla pary lewy plus prawy ok. 1000 zł
- bezawaryjny i bezobsługowy motor, przejechane - do tej wymieniona jedynie poduszka silnika, uszczelka pompy wysokiego ciśnienia, wymianę płynów eksploatacyjnych należy skrócić do 15 tys. km
- silnik na łańcuchu, warto sprawdzać jego stan aczkolwiek nic nie powinno się stać, do tej pory brak jakikolwiek problemów
- bardzo wygodne fotele, dużo miejsca z przodu
- wygodny system hands free bez żadnych problemów przez cały okres użytkowania
- nagłośnienie Bose - świetne brzmienie
- nawigacja jasna, czytelna i intuicyjna o dobrej rozdzielczości
Minusy:
- trzeszczące plastiki przy ujemnych temperaturach, swoją droga niezbyt wysokiej jakości
- skrzynia biegów by mogła mieć krótszy skok i być odrobine bardziej precyzyjna
- dosyć duży hałas w środku przy prędkościach autostradowych, również na biegu jałowym zbyt duże wibracje przenoszone są do środka
- pomino podniesienia mocy odczuwalna turbo dziura do około 2 tys obr/min,
- czujniki ciśnienia w oponach czasem lubią uprzykrzyć życie, co wiąże się z wizyta w serwisie i kolejna kalibracja
Jeśli zaakceptujesz drobne niedoróbki, niższą jakość materiałów - plastików i lubisz zwracać na siebie uwagę to uważam ze jest to super auto w rozsądnych pieniądzach.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na coupé bardzo dobra
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca z tylu ale nie można mieć wszystkiego
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi FAP 180KM 132kW
[l/100km]