Fajne, lansiarskie auto za niewielkie pieniądze dla kierowcy i ... partnerki :), nie jest to auto zestrojone sportowo ani zawieszeniem ani silnikiem - trochę je udaje, dostosowane do podróży do 160 km/h, wystarczająco żwawo reagujące na pedał gazu, ładnie wykończone w wersji MONACO GP, obszyte skórą i Bose systemem audio. Za tą cenę warto jednak wrócę do BMW :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Ciągnie od 2 tys do 3,5 tys/obr, jazda na wyższych obrotach nie skutkuje odejściem - trzeba się nauczyć, cicho w środku, brzmienie silnika miłe, wkręca się ochoczo jednak ze świateł nie jest to sprinter, na trasie przy wyprzedzaniu od 60-80 km/h do 120-140 bardzo efektywnie i sprawnie w zakresie jak wyżej, do 170 km/h komfortowo potem coraz bardziej strasznie
4,0
Skrzynia biegów
dobrze zestopniowana, lubi niskie obroty
4,0
Układ jezdny
stabilny, kontrola trakcji włącza sią kiedy trzeba, łagodnie niweluje nierówności, kompromis między sztywnością a komfortem, powyżej 170 km/h zaczyna pływać
Komfort
4,0
Widoczność
z przodu extra, z tyłu wystarczająco
4,0
Ergonomia
dobra, jednak trzeba się nauczyć obsługi nawigacji i centrum multimedialnego - nie jest to intuicyjne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
doskonała - 3 tryby klimy spisują się na najwyższym poziomie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DLA KIEROWCY I PASAŻERA ABSOLUTNIE KOMFORTOWO, DLA PASAŻERÓW Z TYŁU MASAKRA, TRZEBA SIĘ TRAKTOWAĆ JE JAKO AUTO 2OSOBOWE
3,0
Wyciszenie
na dobrym poziomie, powyżej 170 km/h gorzej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie średnie ok 7l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
za roczny zapłaciłem 60% ceny - bezwypadkowy, z przebiegiem 27 tys, od dealera z 2 letnią gwarancją i assistant producenta
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez zarzutu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi FAP 180KM 132kW
[l/100km]