Przeniesienie napędu
: Układ czterech kół skrętnych jest naprawdę rewelacyjny
5,0
Całokształt
Porównałem wiele innych samochodów przed zakupem. W tym roczną BMW 320d coupe. Laguna wygrała (przy identycznej cenie). Bardzo przyjemny samochód, niesamowicie ładny wizualnie. W połączeniu z 180-konnym silnikiem, daje naprawdę przyjemność z jazdy. Żeby poczuć naprawdę odczuwalną różnicę, należałoby wydać 2 razy więcej pieniędzy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Naprawdę cichy do 170 km/h. Duży moment obrotowy (400 nm) daje dużą swobodę wyprzedzania.
4,0
Skrzynia biegów
Krótka jedynka. Poza tym wszystko w porządku. Aluminiowa gałka lewarka zmiany biegów - rewelacja.
5,0
Układ jezdny
Samochód idzie jak przecinak. Nie jest ani zbyt miękki, ani za twardy. Duża swoboda pokonywania zakrętów
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie słupki czasami przeszkadzają.
4,0
Ergonomia
Dosyć skomplikowana obsługa zestawu audio.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo przydatna opcja \"soft\" w klimatyzacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na coupe - naprawdę bardzo dobrze. Elektrycznie przesuwane fotele dają dużo frajdy.
5,0
Wyciszenie
O niebo lepiej niż w moim poprzednim samochodzie - BMW 330 (benzyna) E46. Do 170 km/h panuje praktycznie cisza. Od 200 km/h zaczyna się duży hałas
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nieco odstaje od danych fabrycznych, ale to dotyczy wszystkich samochodów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Bez większych zastrzeżeń, poza poprawialnym spasowaniem jednej chromowanej listewki pomiędzy karoserią a oknem...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt mały przebieg, żeby coś się mogło wydarzyć
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt mały przebieg, żeby coś się mogło wydarzyć
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi FAP 180KM 132kW
[l/100km]