Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Laguna III Coupe

Adrian, 3 lata temu
Silnik 2.0 dCi 150KM 110kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 106 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Laguna III Coupe 2.0 dCi 150KM 110kW 2011 - Oceń swoje auto
4,86
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Tył mówi sam za siebie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak.
5,0
Całokształt
Ładne, mocne i w miarę oszczędne autko. W tej cenie rewelacja.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fabrycznie 150km bez dpf, po chiptuningu 192km I 426nm. Poniżej 2000rpm raczej płynnie przyśpiesza, od 2000 w górę idzie jak burza. Silnik w doskonałej kondycji (106k potwierdzonego przebiegu), kultura pracy bardzo dobra.
5,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów ze zmianą biegów, skoki typowe dla Renault.
5,0
Układ jezdny
Pomimo braku 4control w moim egzemplarzu jeździ się bardzo dobrze. Zawieszenie lekko twarde ale takie też musi być
5,0
Karoseria
Do przodu auta trzeba się przyzwyczaić, ale też ma swój urok. Tył w mojej subiektywnej opinii jest fenomenalny (większe rury wydechowe i zbieram komplementy ;) ). Drzwi bez ramek również na plus wizualny. Auta nie bierze rdza, wszystko zdrowe. Polecam wieczorem podchodząc do auta od tyłu załączyć światła, wieczorem robi wrażenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w Coupe, cudów nie oczekujmy. Jednak lusterka duże, czujniki pomagają w manewrowaniu. Podczas deszczu przez tylną szybę widoczność mocno ograniczona, taki już urok aut bez tylnej wycieraczki.
5,0
Ergonomia
Wszystko w kokpicie na swoim miejscu. Jak na auto z 2009 jest ładnie. Brakuje trochę drugiego uchwytu na kubek. Ręczny również jest w miejscu które wymaga przyzwyczajenia. Poza tym, dla dwóch osób z przodu pełen luksus.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa zaskakująco dobrze. Nawiew tylny również. Funkcja SOFT przydatna. Jak na diesla zimą szybko się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Oceniając auto jako coupe to miejsca dużo. Z przodu pełna wygoda, z tyłu również dwie osoby podróżują w normalnych warunkach (kwestia przesunięcia fotela przedniego o 1-2 ząbki). Bagażnik duży.
4,0
Wyciszenie
Cudów nie ma ale tragedii też nie. Na autostradzie mogłoby być ciszej, w mieście okej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7.9 spalania po mieście na paliwie lotos diesel dynamic. 7.4 na "zwykłym" dieslu. Przy stylu jazdy wykorzystując cały obrotomierz i moc auta, spalanie odpowiednie. Co do części to niektóre części drożej niż cywilna laguna, jednak przy bmw czy audi to francuz jest tańszy. Spalanie przy delikatnej jeździe okolice 6.4.
5,0
Stosunek jakość/cena
Piękne, bezawaryjne auto w rozsądnej cenie. Dla laika warte więcej niż jest warte, przy okazji stosunkowo rzadkie na polskich drogach. Bez dwóch zdań warte swojej ceny. 26 tysięcy za bezwypadkowy egzemplarz, 106 tysięcy potwierdzonego w pełni przebiegu, auto zdecydowanie warte swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po deszczu nie domyka się szyba kierowcy po otwarciu drzwi, problem ustaje po +/- minucie i szyba się domyka. Poza tym, nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak większych usterek, brak nawet tych mniejszych. W myśl zasady: Jak dbasz, tak masz.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Laguna III

Liczba wpisów: 20

Renault Laguna III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Laguna III Coupe