Samochód tani w zakupie w porównaniu do niemieckiej konkurencji, ceny części nie są wygórowane. Samochód zrobiony solidnie, blacha ocynkowana więc niema problemu z rdzą.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik świetnie sobie radzi z tą masą i jest w miarę oszczędny. Nie sprawia problemów pod warunkiem, że nie stosuje się zaleceń producenta i zmienia się olej przynajmniej co 15 000 km a nie co 30 000
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia precyzyjna, 6 przełożeń, dobrze dobrane przełożenia, niema się do czego przyczepić. W samochodzie jest cicho nic nie wyje na żadnym biegu.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest super na długie trasy, jest komfortowe i dobrze wybiera nierówności. Dodatkowy plus za wytrzymałość. Jedyny minus to jest trochę zbyt miękkie i na szybkich zakrętach samochód dość mocno się przechyla i ma delikatną tendencję do nadsterowności.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność dobra, czujniki cofania robią robotę. Wygodne siedzenia, dobra regulacja, podłokietniki uchwyty na napoje, różne schowki, rolety przeciwsłoneczne, w moim egzemplarzu jest skórzana tapicerka więc jeszcze fajnie wygląda, można się poczuć jak w mercedesie. Mało miejsca nad głową dla wysokiego pasażera na środku na tylnej kanapie.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie 7,5l bez oszczędzania tych 150 koni. W mieście penie więcej ale to nie jest auto do miasta.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Linka ręcznego
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wysprzęglik, koszt około 250 zł dobry dostęp do skrzyni i dosyć szybka wymiana.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 dCi 150KM 110kW
[l/100km]