Silnik
: Pokolei
1.Silnik 2 zawieszenie 3 przytulne i nowoczesne wnetrze 4 CENA:)
5,0
Całokształt
Posiadam Lagune 4 lata , naprawdę smiać mi się chce jak czytam te wszystkie opinie, są to nawiedzeni ludzie żyjący stereotypami \" Co nie Niemieckie to nie auto\"
Fakt faktem auto ma wady i w tej rubryce o nich powiem.Mianowicie wadą tego silnika są:
-uszczelniacz wałka rozrządu- jest to wada którą eliminuje się kosztem 17zł!! -Tak! 17zł przy wymianie rozrządu nawet jeśli niema wycieku to profilaktycznie trzeba ją wymienić bo koszt jest nie duży, ja miałem też taki wyciek po kupnie zrobiłem kompletny rozrząd ten uszczelniacz i jeżdzę do dziś i niemam z tym żadnego problemu.
Kolejną wadą jest uszczelniacz kolektora ssącego Koszt uszczelniaczy to 58zł!!
-Następna wada to zabrudzanie się EGR, zgadza się co 40-70tyś jest on do przeczyszczenia, jest to także naprawdę niewielki koszt.
W zasadzie tyle,ja w moim silniku wymieniłem także jeden wtrysk koszt 300zł.Autem zrobiłem 90tyś beż żadnych usterek, a te wszytskie opinie to jak wspomniałem wyżej....pozostawiam bez komentarza, aha chyba że ktoś kupił z przebiegiem 140tys \"igłe\" a okazało się,że ma tak naprawdę 400tyś to nie wymagajmy..., ja mam zaufanego mechanika na bieżąco mi kontroluje stan samochodu i wszystko jest w jak najlepszym porządku, turbina nie była regenerowana i wymieniania od nowości a auto ma ponad 200tys przejechane, po jej sprawdzeniu okazało się,że jest w dobrym stanie i powinna wytrzymać spokojnie 50tys może nawet więcej.Wyżej opisane usterki które kosztują\"grosze\" w ich usunięciu wydaje mi się,że nie dają podstaw do twierdzenia o tym aucie\"królowa lawet\"
Uważam,że jedyne prawdziwe stwierdzenie jest jak dbasz tak MASZ.
Aha z wad mogę powiedzieć jeszcze słabe niektóre elementy wnętrza to fakt trzeba uważać-ale znów jak dbasz tak masz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, mocny i najważniejsze elastyczny.
5,0
Skrzynia biegów
Bez problemu, biegi precyzyjne
5,0
Układ jezdny
Miękko zestrojone auto, bardzo wygodne na naszych cudownych drogach tuleje tylnej belki do wymiany co 70-80tyś.Koszt częsci 100zł...
Komfort
5,0
Widoczność
bez zastrzeżen
4,0
Ergonomia
Wporządku, fakt mogłyby byc lepsze materiały w środku mam na myśli boczki drzwi-nie używać detergentów do czyszczenia bo uszkadza powierzchnie !!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wporządku
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idealnie
5,0
Wyciszenie
JAk na diesla bardzo dobrze, proszę posłuchać jak chodzi klekot TDI Volkswagena, a jak silnik DCI:):)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Realnie spalanie duże miasto wrocław w Zimie w Korkach 9litrów przy normalnej jeździe.Miasto lato korki 8 bez korków 7, Trasa 140-160km- 7,7.5, Trasa 210km-9,2, Trasa 80-90km- 4, 4,5l Czy to dużo jak na taki silnik i naprawdę jest tutaj czym jechać..
5,0
Stosunek jakość/cena
:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
J/w Aha dodatkowo zapomniałem powiedzieć o elektronice
FAkt Faktem zdarzają sie awarię ale już mówię jakie
Takie że (przynajmniej u mnie) raz na pół roku gaśnie deska rozdzielcza po ponownym odpaleniu wszytsko wraca do normy:):) Ten typ Tak ma:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
U mnie brak to co napisałem powyżej nie można zaliczać do poważnych usterek-dla mnie poważna usterką jest coś co remont wyniosł by powyżej 1000zł
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 dCi 150KM 110kW
[l/100km]