Silnik chodzi bardzo cicho. Przyśpiesza b.dorze, jest bardzo zrywny. Przyjemnie sie nim wyprzedza.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo przyjemnie zmienia się w nim biegi. Skrzynia chodzi jak marzenie, nic nie zgrzyta. Biegi wchodzą lekko.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie nie jeździ tylko pływa, sama przyjemność. Większe dziury odczuwają pasażerowie tylnej kanapy. Hamulce bardzo ostre. Układ ESP świetnie radzi sobie w zime. Układ kierowniczy jest rewelacyjny.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność. Lusterko fotochromatyczne daje bardzo dużo podczas jazdy w nocy.
2,0
Ergonomia
W aucie takiej klasy można spodziewać się czegoś lepiej. Fotel kierowcy skrzypi, tylne pasy bezpieczeństwa niechą się zwijać itp.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie perfekcyjne, w chłodne dni wnętrze bardzo szybko się nagrzewa. Latem 2-strefowy klimatronik szybko schładza wnętrze samochodu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodne fotele przednie jak i tylna kanapa. Fotele bardzo dobrze trzymają na zakrętach.Chociaż przednie fotele zaczęły skrzypieć. Miejsca na nogi na tylnej kanapie jest wystarczająco. Do pełni szczęścia brakuje podgrzewanych foteli.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie perfekcyjne. Przy 140-160 km/h praktycznie nic nie słychać.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cęny części w ASO są bardzo drogie. Samochód naprawiany jest poza ASO i tam ceny są już mniejsze.
2,0
Stosunek jakość/cena
Nie polecam, do samochodu trzeba cały czas dokładać.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po tylu latach przyciski na karcie przestały działać. Nie działa przycisk awaryjnych, nie działa podnoszenie świateł, czjniki w oponach cały czas mają problem.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwumasowe koło zamachowe daje już o sobie znać.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 dCi 150KM 110kW
[l/100km]