Silnik
: Koszty poważnych napraw w dziesiątki tysięcy zlotych
2,0
Całokształt
Wygodne ale nie przestronne auto z mocnym ale bardzo paliwożernym i psującym się silnikiem, którego naprawy psują obraz całości.
Wrażenia
2,0
Silnik
Druga gwiazdką za moc. Reszta to dramat. Psuje się wszystkie wokół silnika jak i sam motor. Panewki, wal, uszczelniacze, osprzęt, egr, koło pasowe. Jednym słowem totalna masakra.
4,0
Skrzynia biegów
Jest ok, biegi wchodzą płynnie, bez szukania. Plus za 6 Bieg, który w trasie sprawia że to bardzo przyjemnie się jedzie.
2,0
Układ jezdny
Pływa, nie skręca, reakcja na ruch kierownicą wyraźnie opóźniona. Do tego stukoty, pukoty, skrzypienia, z którymi problemu nie widzą diagności a mechanicy nie widzą usterki. Wady bie usunięte przez całe 5 lat eksploatacji.
5,0
Karoseria
Ładnie. I zupełnie beż rdzy. Super. Lepiej być nie może.
Komfort
4,0
Widoczność
Wygodnie ale nie przestronnie. Dobrw, miękkie fotele i zazwyczaj dobre wyposażenie.
4,0
Ergonomia
Nie mam większych uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag. Tak jak na być.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie spodziewałbym się znacznie więcej.
3,0
Wyciszenie
Cicho by było gdyby nie stykoty zawieszenie.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naprawy zabijaja
1,0
Stosunek jakość/cena
Jak wyżej
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psuje się w zasadzie wszystko. Trudno wymieniać
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik dwa razy, koło pasowe dwa razy, osprzęt Zawieszenie do remontu co rok bo mało trwałe
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]