jestem w sumie zadowolona.. po pierwszym zachłysnięciu się wielkością, dynnamika, ekonomika itd (to w pierwszym roku) doszło rozczarowanie, że coś się w ogóle miało prawo popsuć. planuję jeszcze rok pojeździć i zmieniam, na co jeszcze nie wiem
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na diesla i kombi dość "żwawy"
4,0
Skrzynia biegów
krótka jedynka, poza tym cos się dzieje własnie z 1, ale oczywiście w ASO nie wiedzą co się dzieje, najlepiej jak przed wrzuceniem jedynki wrzuce inny bieg ;)) szczególnie na swiatłach godne polecenia ;)
4,0
Układ jezdny
po wymianie zawiezenia po 50.000 (sic!) na szczęście na gwarancji znowu się "pływa" trochę ciąga tył przy dużej prędkości na zakrętach (no ale sie nie ma ESP)
Komfort
3,0
Widoczność
przedni słupek czasami przeszkadza.. mimo czujników parkowania regularnie przycieram i przód i tył (i nie tylko ja)
4,0
Ergonomia
nie narzekam, raczej ok. wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
autoklima dwustrefowa...tu jest ok i zimą i latem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rewelacyjnie dużo
4,0
Wyciszenie
ogólnie ok, ale przez pewien czas myslałam że moje kochane autko już sie psuje bo na niskich biegach spod maski dobiegało cos na wzór silnika traktora i to starego.. okazało się, że był niedokręcony (sic!) filtr powietrza i sie telepał :) rewelka
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy dzisiejszych cenach ropy (hehe a zapłaciłam więcej za diesla, żeby mniej płacic za paliwo..) duze uznanie: 6,2 w mieście (to jak ja jeżdże, jak mój mąż - 5,9) i 5,7 w trasie
Przegląd: za pierwszy 850, teraz mnie czeka drugi.
3,0
Stosunek jakość/cena
za duzo pieniędzy na starcie za przeciętne wykonanie (Expression) no i następne lata... jak widzę jak wartość spada ... wrrr przerażające. Nie wiem czy następnym razem będzie znów nówka sztuka z salonu... nie opłaca się.. z drugiej strony radość z nowego autka jest duza....
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasami coś się dzieje ze sprzęgłem (wali w podeszwe), ale oczywiście serwis nic nie widzi....
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 50.000 turbosprężarka do wymiany, bo się "poci". i jeszcze zawieszenie i stukały drązki kierownicze.
ale to chyba nie tylko cecha renówek
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW
[l/100km]