Zawieszenie
: Średnio raz na 3-6 miesięcy coś było do zrobienia.
Układ elektryczny
: Co chwila coś - za dużo by wypisywać.
1,0
Całokształt
Samochód marzenie... mechanika i sprzedawcy części. Psuje się na potęgę. Zmora, koszmar, studnia bez dna. Na naprawy przez 5 lat użytkowania wydałem mniej więcej tyle, ile za niego zapłaciłem. Samochodu już nie mam - pozbyłem się go 2 lata temu; kupiłem w 2009, jako auto 4-letnie z przebiegiem 151000 km, sprzedałem w 2014 r. - w zasadzie na złom.
Wrażenia
1,0
Silnik
Kopcił na potęgę. To na biało, to na czarno. Pękł pierścień olejowy, turbina co chwila w naprawie. Wycieki oleju - norma. Ciągłe dolewki oleju - też norma. Panewki chyba ze trzy razy wymieniane. Zawór EGR wymaga regularnego czyszczenia. Najgorszy silnik, z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia.
5,0
Skrzynia biegów
Nigdy nie sprawiała żadnych problemów. Zero haczenia, żadnych problemów z wrzucaniem biegów. Wszystko bardzo gładko i płynnie.
4,0
Układ jezdny
Ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność ok.
4,0
Ergonomia
Ergonomia ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima zepsuła mi się w miesiąc po zakupie. Później było w zasadzie ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni mnóstwo dla wszystkich. Bardzo wygodny samochód. Można jechać i jechać i jechać i zero problemów z kręgosłupem lub tp.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie ok.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorąc pod uwagę, że za auto zapłaciłem 33.000,-zł, a na naprawy przez 5 lat wydałem drugie tyle, koszty utrzymania mega-wysokie.
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co chwila coś. Klima, podnośniki szyb, karta, czytnik kart, przycisk "start-stop", czujniki ciśnienia w oponach, hamulec elektroniczny (nawet mi się zablokował i nie mogłem autem ruszyć). Nie chce mi się już pisać - za dużo tego było.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Fatalnie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW
[l/100km]