wrazliwa na szybka zmiane biegow slychac zgrzyty 2,3,4 jAK wbija sie na zimnym silniku pozniej jest ok
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
slabo jeden otwur wylotowy posrodku
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 5,1 przy 110 120 miasto zimom na 2km odcinkach nawet 12L PRZECIETNIE 7,8
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIGDY WIECEJ FRANCUZOW KLAMKE O D BAGAZNIKA ROBILEM ZE 3 RAZY OD SZYBY RAZ SLIZG W DZWIACH KIEROWCY 3 RAZY KLIMATRONIK 2 RAZY KARTE RAZ MECHANIZM PODNOSZENA SZYB 2 RAZY USZCZELKE POD GLOWICA 900 ZL BEZ WYMIANY ZAWOROW I USZCZELNIACZY POPROSTU PARANOJA JEDYNE CO DOBRE TO TO ZE AUTO STWORZONE NA DLUGIE TRASY WYGODNE JAK CHOLERA ZAWIESZENIE UWAZAM TEZ ZE JEST OK A I SPALANIE NA NIEMIECKIM (ON) PRZY 110-120 4,7 L A NA POLSKIM 5,1
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW
[l/100km]