Jak na diesel to pracuje cicho, jednak jak na 120 KM to moim zdaniem brak mu dynamiki.
3,0
Skrzynia biegów
Czasami trudności podczas włączania 1 biegu.
3,0
Układ jezdny
Auto jest miękkie w prowadzeniu. Przy przebiegu 120 tyś. słychać stuki w zawieszeniu, trzeba się liczyć z wymianą końcówek drążków oraz tuleje tylnego zawieszenia.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wsztstko jest w zasięgu ręki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń w kabinie pasażerskiej jest wystarczajaca, jednak przestrzeń bagażnika jest mniejsz niż wygląda. Spowodowane jest to "ściętym" profilem klapy bagażnika a także pozostałych elementów tapicerki na nadkolach.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na diesel to szału nie ma!
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszyscy, którzy zastanawiają się czy kupić to auto i jeszcze tego nie wiedzą, mogę przestrzec przed dużą awaryjnością turbosprężarki, która ulega uszkodzeniu w przedziale od 90 do 130 tyś km. Wtedy trzeba się liczyć z naprawą (nowa ok. 3700 zł., regenerowana ok. 1000 zł. + robocizna.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW
[l/100km]