Jeździłem dużą ilością samochodów, ale Laguna naprawdę mnie zaskoczyła (Negatywnie)elastycznością silnika uznałbym że poprostu jej wogóle nie ma, trzeba lewarkiem wachlować non-stop, nie wiem może to wina małej mocy silnika.
3,0
Skrzynia biegów
Większość życia jeździłem tylko i wyłącznie audi i VW, a skrzynia w Renault dla mnie pozostawia dużo do życzenia. Moim zdanie biegi są nie precyzyjne i długie przełożenia
5,0
Układ jezdny
W odróżnieniu do silnika i skrzyni autko prowadzi się super w każdych warunkach.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ja osobiście miałem przypadek że mi się zepsuła sprężarka klimatyzacji, koszt naprawy z nabiciem nie wielki kupiłem używkę z Angla (180zł)+ naprawa i nabicie 150zł
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w tym samochodzie to poprostu poezja. Jest tak niskie że szok, a jeżdziłem różnie raz szybciej raz wolniej. Pod tym względem naprawdę polecam!!
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Podstawowa zasada renault musi być na podzespołach BOSCHA a nie Delphi(wychodziło na rynek Polski) i druga zasada nie może być nic grzebane w aucie, tzn. żadne dołączanie alarmów niestandardowych żądne przeróbki instalacji choćby audio, bo w przeciwnym wypadku można już renówkie odstawić prosto na złom jest nie do zrobienia. Nie wspomnę już o aucie stukniętym nawet w najmniejszym stopniu. Jeśli auto jest nieruszone serwisowane i najlepiej sprowadzone z zagranicy to naprawdę polec am ten samochód każdemu, najlepiej brać silnik 1.9 dCi ale ten najmocniejszy
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 110KM 81kW
[l/100km]