Poza wyposażeniem, które notorycznie się psuje, nie ma nic na plus.
Wrażenia
1,0
Silnik
Silnik 3.0 V6 chodzi fantastycznie, dopóki chodzi, a chodzi rzadko. Jeden z najdłuższych pasków rozrządu w osobówkach, który bardzo często przeskakuje lub pęka, co mi się zdarzyło, a do tego bardzo często awaryjne koło pasowe na wale korbowym, które nie daje objawów, a następnie po prostu pęka.
3,0
Skrzynia biegów
Nic na plus, nic na minus.
4,0
Układ jezdny
No układ jezdny w miarę w porządku, lecz Bardzo delikatny. I myślę, że słowo BARDZO jest za łagodne.
Komfort
2,0
Widoczność
Strasznie gruby słupek na przedzie. Jak w żadnym aucie bardzo często zasłania przechodniów na pasach, a potrafi także sprawić, że nie widać innych samochodów.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Przy 120 nie idzie rozmawiać.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód psuje się średnio dwa razy na miesiąc. Ja miałem go miesiąc, a właściwie trzy, lecz po miesiącu zepsuł się na tyle że nie miałem już pieniędzy na naprawę i tylko dlatego nie psuł się dalej, bo nie jeździł. Przez pierwszy miesiąc NON STOP coś naprawiałem.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cały czas coś. elektronika, wyświetlacz, komputer, woda na podłodze, bo prawie w każdej są zapchane odpływy co chwilę, wycieraczka tył, szyby, wyświetlacz, łożyska tył, które są bardzo kosztowne... Mógłbym tak wymieniać i wymieniać...
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak pisałem wcześniej. Delikatny rozrząd, koło pasowe, a i skrzynia biegów, a także zawieszenie. Do tego bardzo kosztowna i częsta niestety wymiana łożysk z tyłu. Są z całą piastą, tarczą hamulcową i tak dalej. Na dwa koła jakieś tysiąc złotych.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 207KM 152kW
[l/100km]