Mógłby być bardziej elastyczny i cichszy przy wyższych obrotach.
Bierze około 3l oleju na 15tys km.
I szkoda ,że ma dwumasę .Choć na dzień dzisiejszy można ją kupić za 1600zł LUK . Ogółem ok.
W zasadzie ciągnie od 2,5 tyś obr.
Jest czym jechać. Tak do 180km/h ma parę! Nie wyobrażam sobie jak jedzie 1.8.
4,0
Skrzynia biegów
Byłoby super gdyby nie sporadyczne haczenia przy 2 i 4 biegu. Ogółem długie przełożenia co jest bardzo ok. Na 6 biegu przy 140km/h mamy trochę powyżej 3tyś obr/min. Około 2tyś obr/min przy około 90km/h.
5,0
Układ jezdny
Stabilnie i wygodnie .
5,0
Karoseria
Mimo tylu lat całkowity brak rdzy.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok nawet do tyłu.
4,0
Ergonomia
Wszystko ok. Choć drążek skrzyni biegów mógłby pracować precyzyjniej. czasem haczy przy 2 i 4 biegu.
I kierownica przydałaby się mniejsza.
Audio jak na tę klasę auta bardzo słabe. Mimo że Cabasse praktycznie brak basu. I przy takim wyciszeniu wnętrza przy 120km/h kończy się komfortowe słuchanie muzyki.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W moim aucie klima trochę wolno schładza.Mimo nabicia do pełna.
Brakuje sterowania jednoczesnego dwóch stref.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest sporo z przodu , z tyłu również nie można narzekać .
Całkiem wygodne fotele.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie ok do 120km/h , później to już żadna rewelacja. I nie jest to wina głośnego silnika , gdyż ten ma zdecydowanie niskie obroty. Może wina niewyciszonych nadkoli i kiepsko wyciszonej przegrody. A może starych uszczelek.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok. Spalanie od 8-11l . Jak na tę moc i wagę jest ok.
No i opony trochę kosztują 225/45R17.
Części zamienne bardzo tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
8 tyś zł za takie auto . Jak dla mnie super.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujnik temp. na zew. i regulacja lędźwi w fotelu.
Tuleje belki i amortyzatory przednie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i T 16V 163KM 120kW
[l/100km]