LAGUNA II JAST JUZ MOJA CZWARTA
LAGUNA.POPRZEDNIE BYLY PIERWSZEJ GENERACII I WSZYSTKIE KOMBI
DOSC NISKA OCENA SPOWODOWANA
DUZYMI WYMAGANIAMI OD AUTA I
SPORTOWYM STYLEM JADZDY.
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNIK PRZY WYZSZYCH
OBROTACH JEST DOSC ZWAWY
I CHETNIE ZABIERA SIE DO PRACY
4,0
Skrzynia biegów
BIEGI WCHODZA PRECYZYJNIE
ALE BYLA USTERKA.
PRZY PREDKOSCI POW.160KM/h
WYSKAKIWAL 5 BIEG
NAPRAWA W ASO 3000ZL
4,0
Układ jezdny
ZAWSZE COS PUKA I STUKA
ALE CZESCI NIE SA DROGIE.
PROWADZI I JEZDZI SIE SUPER
Komfort
4,0
Widoczność
SLABA WIDOCZNOSC W TYLNIEJ SZYBIE
PISZE O MODELU KOMBI
Z PRZODU OK
4,0
Ergonomia
MOZE BYC
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OGRZEWANIE W DUZE MROZY ZA SLABE
JAK KTOS LUBI BARDZO CIEPLO
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MIEJSC DLA KIEROWCY I PASAZEROW
WYSTARCZAJACO.GORZEJ Z BAGAZEM
4,0
Wyciszenie
POWYZEJ 150 KM/h SILNIK GLOSNAWY
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZUZYCIE PALIWA WYSOKIE
ALE PRZY TYCH PREDKOSCIACH
I OBROTACH KTORE OSIAGAM
TO I TAK NIEWIELE
4,0
Stosunek jakość/cena
JAKOSC MATERIALOW DOBRA
TROCHE TRZASKAJA PLASTIKI
PRZY ZMIANIE TEMPERATUR
ALE WYKONCZENIE BARDZO LADNE
I Z POLOTEM.NIEMCY NIE MAJA SZANS.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
POMIJAJAC SKRZYNIE NIC SIE NIE DZIEJE.ALE TO MOGLA BYC USTERKA
SPOWODOWANA NIEUMIEJETNA JAZDA
POPRZEDNIEGO WLASCICIELA
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 120KM 88kW
[l/100km]