Auto ogólnie robi z zewnątrz dobre wrażenie ładna sylwetka _kombi, nie złe wyposażenie jakość wykończenia dobra ,komfortowe zawieszenie i tak naprawdę to chyba wg.mnie tyle z plusów za całokształt.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik 1,8 16 V niezłe osiągi w miarę przeciętne spalanie cichy i tyle z plusów
Minusy Tryb awaryjny przepustnicy włączający się kiedy mu się podoba zaczynasz wyprzedać inny samochód za tobą następny i **** tryb awaryjny przepustnicy prędkość bezpieczna 70 km i trąbi za tobą klient a człowiek się wkurzą .Magik od elektroniki bawił się z tym tydzień ,lutował styki wymieniał podzespół w kompie a i tak dalej to samo choć z mniejszą częstotliwością
4,0
Skrzynia biegów
Hm niezłe tu zaskoczenie naprawdę biegi wchodzą dobrze i bez problemów czy chaczenia.
3,0
Układ jezdny
No to zawieszenie przednie pękające sprężyny ,wymiana gum na stabilizatorze to jest mistrzostwo świata albo wyjmujesz całe sanki i płacisz w serwisie czy warsztacie albo próbujesz wymienić sam jedna strona pól dnia odkręcania jednej śrubki -ludzie z forum opracowali fajny manual do wymiany tego dziadostwa. Tylna belka pękające sprężyny wymiana tylnych tulei w belce bez specjalnego ściągacza ani rusz.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra do przodu i tyłu
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręka obsługa intuicyjna każdego przycisku
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze grzeje zawsze lubiłem za to francuskie samochody , klima nieźle schładza fajny patent w klimie manualnej pierwsze włączenie klimatyzacji do schładzania wersja ekonomiczna mniejsze spalanie a potem już włączenie pełnej klimatyzacji daje niezły komfort podróżowania.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wersja kombi wiec nie było jakiego kolwiek problemu z miejscem ,wygodne fotele fajnie zintegrowany podłokietnik ,wiec podróż bez większego zmęczenia mija .
5,0
Wyciszenie
Muszę przyznać ,ze naprawdę dobrze cicho przy każdej predkosci jedyny plus tego samochodu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty serwisowania i części przeciętnie - kompletny rozrząd do tego silnika oscyluje w graniach 900-1000 zł tuleje tylnej belki od 60 zł sztuka do 100zł
3,0
Stosunek jakość/cena
samochód fajnie się prezentuje ładna bryła nadwozia bynajmniej mi podoba się wersja kombi ,co do reszty to powiem szczerze ze elektronika i co niektóre podzespoły tragedia.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakieś tam były ale przy większych usterkach to się o nich nie pamięta
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po kolei przepustnica ,komputer. pedał przyspieszenia ,pękające sprężyny przód tył, tuleje tylnej belki.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 120KM 88kW
[l/100km]