Auto ładne, tanie, nie do ścigania, taki Tatowóz.
Mam wersje INITIALE mam w niej tyle bajerów że głowa mała ( wszystko działa )- aż dziw bierze jak człowiek docenia np samościemniające się lusterko wew. :) a w wersji INITIALE to tylko ułamek bajerów jakie ma do zaoferowania to auto. Podłączcie się kompem a zobaczycie ile opcji jest do ustawienia :) Vieśwageny nigdy tego nie załapią :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Miałem wcześniej Volvo S40 (silnik Renault) i powiem, że było fajniej ale to jest kombi i już mi tyle mocy niepotrzeba. Jest przyzwoicie na dojazdy do pracy idealnie.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi ładnie wchodzą, czwóreczka ładnie ciągnie, piątka zato owiele słabsza jak w volvo.
4,0
Układ jezdny
Ludzie piszą że awaryjne - niezauważyłem a robie 35 tyś km rocznie. Do tego ceny czegokolwiek są śmiesznie niskie i nie mówić że nie - ruszyć tyłek i popytać..
Komfort
5,0
Widoczność
Jest fajnie.
5,0
Ergonomia
....czasem jeszcze się łapie z odruchem sięgania po kluczyk w stacyjce :)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
..no nie wiem u mnie lipa z tą wentylacja - ogrzewanie nawet nawet. wymiana filtra przeciwpyłkowego też niepomogła :(
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miało być volvo s60 ale tam to jest klaustrofobia :)
4,0
Wyciszenie
jak się zmieni koło zmiennych faz rozrządu to jest cicho :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
załorzyłem gaz, pali 10 litrów - dla mnie extra. Ceny części bardzo niskie, mam porównanie np do poprzedniego volvo s40 :) chociaż tam też tragicznie nie było. Renault jednak wbrew tym wszystkim opiniom NEGATYWNYM - zaskakuje mnie bezawaryjnością. Tajemnica jest jedna podstawowa - jak się dba to się ma. Jak Was stać na auto za 15 tyś, to nie żałujcie dwa razy do roku po około 500 pln i będzie dobrze :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
padła żaróweczka xenon :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
śmiga aż miło
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 120KM 88kW
[l/100km]