Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Laguna II Kombi

sebeq, 12 lat temu
Silnik 1.6 i 16V 107KM 79kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 202 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Laguna II Kombi 1.6 i 16V 107KM 79kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Oczywiście! Samochód jest kapryśny i delikatny, nie jest to ani rajdówka ani czołg. Może i jest nawet awaryjny? Osobiście jeszcze nic mi się z nim nie stało... nawet jeżeli, generalnie wydaje mi się, że jej awaryjność wzięła się z początkowych lat produkcji, kiedy to każda część elektroniczna kosztowała krocie i żeby ją dostać należało odczekać swoje w serwisie. Ale dziś? Dziś za to każdy jej elektroniczny kaprys można naprawić za 50 zł, obojętnie czy to karta, czytnik czy wyświetlacz. Zawieszenie pewnie, słabe... ale jego remont robi się za 1,5k zł. Wszystko to rekompensuje (mnie)jazda tym samochodem, jadąc do pracy czuje się jak na fotelu w salonie klera... aaa i chyba już nie kupie innego samochodu niż francuski :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Notorycznie blokująca się klapa bagażnika, którą po odpięciu akumulatora można otworzyć
4,0
Całokształt
Oczywiście! Samochód jest kapryśny i delikatny, nie jest to ani rajdówka ani czołg. Może i jest nawet awaryjny? Osobiście jeszcze nic mi się z nim nie stało... nawet jeżeli, generalnie wydaje mi się, że jej awaryjność wzięła się z początkowych lat produkcji, kiedy to każda część elektroniczna kosztowała krocie i żeby ją dostać należało odczekać swoje w serwisie. Ale dziś? Dziś za to każdy jej elektroniczny kaprys można naprawić za 50 zł, obojętnie czy to karta, czytnik czy wyświetlacz. Zawieszenie pewnie, słabe... ale jego remont robi się za 1,5k zł. Wszystko to rekompensuje (mnie)jazda tym samochodem, jadąc do pracy czuje się jak na fotelu w salonie klera... aaa i chyba już nie kupie innego samochodu niż francuski :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Oczywiście! Samochód jest kapryśny i delikatny, nie jest to ani rajdówka ani czołg. Może i jest nawet awaryjny? Osobiście jeszcze nic mi się z nim nie stało... nawet jeżeli, generalnie wydaje mi się, że jej awaryjność wzięła się z początkowych lat produkcji, kiedy to każda część elektroniczna kosztowała krocie i żeby ją dostać należało odczekać swoje w serwisie. Ale dziś? Dziś za to każdy jej elektroniczny kaprys można naprawić za 50 zł, obojętnie czy to karta, czytnik czy wyświetlacz. Zawieszenie pewnie, słabe... ale jego remont robi się za 1,5k zł. Wszystko to rekompensuje (mnie)jazda tym samochodem, jadąc do pracy czuje się jak na fotelu w salonie klera... aaa i chyba już nie kupie innego samochodu niż francuski :)
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Oczywiście! Samochód jest kapryśny i delikatny, nie jest to ani rajdówka ani czołg. Może i jest nawet awaryjny? Osobiście jeszcze nic mi się z nim nie stało... nawet jeżeli, generalnie wydaje mi się, że jej awaryjność wzięła się z początkowych lat produkcji, kiedy to każda część elektroniczna kosztowała krocie i żeby ją dostać należało odczekać swoje w serwisie. Ale dziś? Dziś za to każdy jej elektroniczny kaprys można naprawić za 50 zł, obojętnie czy to karta, czytnik czy wyświetlacz. Zawieszenie pewnie, słabe... ale jego remont robi się za 1,5k zł. Wszystko to rekompensuje (mnie)jazda tym samochodem, jadąc do pracy czuje się jak na fotelu w salonie klera... aaa i chyba już nie kupie innego samochodu niż francuski :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oczywiście! Samochód jest kapryśny i delikatny, nie jest to ani rajdówka ani czołg. Może i jest nawet awaryjny? Osobiście jeszcze nic mi się z nim nie stało... nawet jeżeli, generalnie wydaje mi się, że jej awaryjność wzięła się z początkowych lat produkcji, kiedy to każda część elektroniczna kosztowała krocie i żeby ją dostać należało odczekać swoje w serwisie. Ale dziś? Dziś za to każdy jej elektroniczny kaprys można naprawić za 50 zł, obojętnie czy to karta, czytnik czy wyświetlacz. Zawieszenie pewnie, słabe... ale jego remont robi się za 1,5k zł. Wszystko to rekompensuje (mnie)jazda tym samochodem, jadąc do pracy czuje się jak na fotelu w salonie klera... aaa i chyba już nie kupie innego samochodu niż francuski :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Oczywiście! Samochód jest kapryśny i delikatny, nie jest to ani rajdówka ani czołg. Może i jest nawet awaryjny? Osobiście jeszcze nic mi się z nim nie stało... nawet jeżeli, generalnie wydaje mi się, że jej awaryjność wzięła się z początkowych lat produkcji, kiedy to każda część elektroniczna kosztowała krocie i żeby ją dostać należało odczekać swoje w serwisie. Ale dziś? Dziś za to każdy jej elektroniczny kaprys można naprawić za 50 zł, obojętnie czy to karta, czytnik czy wyświetlacz. Zawieszenie pewnie, słabe... ale jego remont robi się za 1,5k zł. Wszystko to rekompensuje (mnie)jazda tym samochodem, jadąc do pracy czuje się jak na fotelu w salonie klera... aaa i chyba już nie kupie innego samochodu niż francuski :)
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oczywiście! Samochód jest kapryśny i delikatny, nie jest to ani rajdówka ani czołg. Może i jest nawet awaryjny? Osobiście jeszcze nic mi się z nim nie stało... nawet jeżeli, generalnie wydaje mi się, że jej awaryjność wzięła się z początkowych lat produkcji, kiedy to każda część elektroniczna kosztowała krocie i żeby ją dostać należało odczekać swoje w serwisie. Ale dziś? Dziś za to każdy jej elektroniczny kaprys można naprawić za 50 zł, obojętnie czy to karta, czytnik czy wyświetlacz. Zawieszenie pewnie, słabe... ale jego remont robi się za 1,5k zł. Wszystko to rekompensuje (mnie)jazda tym samochodem, jadąc do pracy czuje się jak na fotelu w salonie klera... aaa i chyba już nie kupie innego samochodu niż francuski :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oczywiście! Samochód jest kapryśny i delikatny, nie jest to ani rajdówka ani czołg. Może i jest nawet awaryjny? Osobiście jeszcze nic mi się z nim nie stało... nawet jeżeli, generalnie wydaje mi się, że jej awaryjność wzięła się z początkowych lat produkcji, kiedy to każda część elektroniczna kosztowała krocie i żeby ją dostać należało odczekać swoje w serwisie. Ale dziś? Dziś za to każdy jej elektroniczny kaprys można naprawić za 50 zł, obojętnie czy to karta, czytnik czy wyświetlacz. Zawieszenie pewnie, słabe... ale jego remont robi się za 1,5k zł. Wszystko to rekompensuje (mnie)jazda tym samochodem, jadąc do pracy czuje się jak na fotelu w salonie klera... aaa i chyba już nie kupie innego samochodu niż francuski :)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 107KM 79kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Laguna II Kombi