W późniejszych egzemplarzach tego modelu wprowadzono 2 letni okres gwarancyjny, jednakże Renault Polska nie chciał za żadne skarby przedłużyć gwarancji na w/w pojazd.
Dlaczego, czyżby wiedzieli jaki bubel sprzedali ?
Wrażenia
1,0
Silnik
Po 5 tyś. km nadmierne zużycie oleju, awaria zaworu DF077 - kontoli wtrysku paliwa, po 80 tyś. km wyciek oleju z miski olejowej, uszkodzony uszczelniacz wału od strony koła zamacjowego, brak mocy - uszkodzony sektor przepustnic kolektora ssącego, uszk. chłodnicy powietrza itd. itd ..
3,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
system kontroli ciśnienia w oponach - złe wskazania, wymiana gum stabilizatora, sworzni wahacza, końcówek drążka, wymiana zespołu tylnego zawieszenia, poduszek belki i wspornika ..... itd itd ...
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
rozszczelnienie klimatyzacji (wybucha) na postoju, uszk. regulacji płynnej klimatyzacji.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ponad 20 usterek wymagających znacznych nakładów finansowych w okresie 3 letniej eksploatacji TRAGEDIA !!!!!
Serwis - DNO. Każdą najmniejszą awarię usuwa się poprzez wymianę podzespołu (koszty poniesie klient, a co ..). Serwisowanie typu naoliwić nasmarować, wyczyścić nie istnieje ..... brrrrrr.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 dCi 150KM 110kW
[l/100km]