Silnik rewelacja - kultura pracy bez porównania z TDI, osiągi na bardzo dobrym poziomie.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia 5 biegowy automat + sekwencja działa bez zarzutu.
4,0
Układ jezdny
Jak to na Polskich drogach, raz na rok trzeba zobaczyć co zaczyna pukać :)
Komfort
5,0
Widoczność
Ocena doskonała pod warunkiem posiadania czujników parkowania.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic robi swoje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla bardzo cicho, silnik słychać powyżej 130-140 km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Żużycie paliwa spore (coś za coś przy tej dynamice)
Ceny przeglądów/części jeżeli robi się poza ASO są na normalnym poziomie
Przykład: Kpl rozrzad 350 zł + robocizna
5,0
Stosunek jakość/cena
W cenie 30-40 tyś zł cieżko dostać samochód z takim wyposażeniem i tak wiele oferujacy.
Ważne żeby nie kupic strucla bo wtedy to tylko liczyć kase na remont
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lubią się wykrzaczyć duperelki typu podświetlanie przycisków, piszczący centralny zamek, skrzypiace siedzenie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedna poważna usterka i laweta.
Koło pasowe powiedziało DO WIDZENIA
(koszt nówka org 550 zł)
Poza tym wymiana silniczka poziomowania ksenona z czujnikiem na wachaczu (koszt 500 zł)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 dCi 150KM 110kW
[l/100km]