WYDAJE SIĘ ŻE PO WIELU LATACH KRYTYKI ZOSTAŁ ZROBIONY BARDZO DOBRY SAMOCHÓD. PRZED JEGO ZAKUPEM TESTOWAŁEM KILKA MAREK/ FORD,WV, TOYOTA,CITROEN/
Wrażenia
5,0
Silnik
BARDZO DOBRY I CICHY DIESEL ZWŁASZCZA ,GDY MA TEMPERATURĘ PRACY. FANTASTYCZNE PRZYSPIESZENIA
5,0
Skrzynia biegów
JAK NA RAZIE BARDZO DOBRA, 6 BIEG TO JEST TO
5,0
Układ jezdny
Z ESP I ASR REWELACJA - ZAWIESZENIE SPRĘŻYSTE KOMFORT JAZDY BARDZO DOBRY. JAZDA W ZAKRĘTACH JEST SAMĄ PRZYJEMNOŚCIĄ - PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH
Komfort
4,0
Widoczność
BEZ ZASTRZEŻEŃ, ZWŁASZCZA Z CZUJNIKAMI COFANIA
4,0
Ergonomia
ZA MAŁE SCHOWKI- W MEGANE MIAŁEM ZDECYDOWANIE WIĘKSZE I BARDZIEJ FUNKCJONALNE. BRAKUJE UCHWYTU W KIESZENI DRZWIOWEJ NA BUTELKE COLI. SCHOWEK W DESCE ROZDZIELCZEJ TO CHYBA
NIEPOROZUMIENIE
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
WENTYLACJA I KLIMATYZACJA STREFOWA JAK NA RAZIE SPISUJĄ SIĘ BARDZO DOBRZE
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W ZUPEŁNOŚCI WYSTARCZAJĄCA
4,0
Wyciszenie
MAJĄC DIESLA MA SIĘ WRAŻENIE JAZDY TROCHĘ GŁOŚNIEJSZYM BENZYNIAKIEM. TROCHĘ GŁOŚNIEJSZY PO PRZEKROCZENIU 130 KM/H
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PODAWANE W KATALOGACH ZUŻYCIE 4.8 - 5,0 L/100 KM BYŁO BRANE CHYBA Z TESTÓW W LABORATORIUM. NA SZOSIE JEST MOŻLIWE JADĄC 70 KM/H NA 6 BIEGU A TAK NAPRAWDĘ PRZY REALIACH NASZYCH DRÓG -5,5 - 6,0 L
5,0
Stosunek jakość/cena
JEST TO MÓJ 7 SAMOCHÓD. NA TLE POZOSTAŁYCH STOSUNEK JAKOŚCI ,KOMFORTU, WŁĄŚCIWWOŚCI TRAKCYJNYCH WYPADA BARDZO DOBRZE.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ZA MAŁY PRZEBIEG /3000 KM/- BRAK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW
[l/100km]