Samochód ma przejechane już 190 tys km. I na razie nie ma z nim problemów. Największa awaria jaką miałem to turbina (większość pisze że do 200 tys. wytrzymują i mają racje). Samochód dawał znać o tym problemie a ja myślałem że może samo się naprawi. Najpierw był lekki gwizd jakby od anteny cb, później szum, jakby tarł metal o metal, a na koniec zassała olej. W tym wypadku tylko 5 lub 6 bieg i zadusić. kilka dni czyszczenia nowe turbo i w drogę. Jeżeli komuś dużo pali to zmieńcie opony z z 17x225 na 16x205 od 0,5 do 1L mniejsze zużycie, na trasie do 100 km/h ok. 4,7 litra (komputer i liczenie litry na kilometr pokrywają się). Jazda normalna ok 5,5. ale 7 też potrafi łyknąć. Czujniki ciśnienia w kołach najlepiej odinstalować. Jeszcze mam tylko problem z prawą - szybą nie działa. Mechanizm - ok, silniczek - ok. Błędu na komputerze nie pokazuje. Ogólnie polecam samochód. A po 2000 roku nie wyprodukowano samochodu bezawaryjnego wszystkie firmy liczą na serwis. nie zawodna jest tylko moja Warszawa z 1953 roku która stoi w garażu.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW
[l/100km]