Za te pieniądze można kupić starego passata z cofniętym licznikiem o 300 tyś km, lub merca z 1994 roku z milionowym przebiegiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
W porównaniu ze słynną BMk-ą bajka! Poprzednio jeździłem VW i też cieniuteńko w porównaniu z Laguną.
4,0
Skrzynia biegów
Mam skrzynię 6 i czasami ciężko wchodziła 3, po wymianie oleju już jest super.
5,0
Układ jezdny
Jak na nasze drogi to bajka, Niemieckie auta trochę za twarde jak na nasze "autostrady ;)"
Komfort
3,0
Widoczność
No to jest wielki minus. Przez szerokie słupki tylne, bardzo ograniczona widoczność, ale są czujniki parkowania, więc powinno się przeżyć.
5,0
Ergonomia
Nic dodać nic ująć!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu trzy osoby to już tłum :)
Dla 2 idealnie z tyłu, a auto powinno być 4 osobowe - full komfort.
5,0
Wyciszenie
Ponownie porównam z niemcami - jest cichutko, po prostu cicho, nie słychać silnika (chociaż to diesel).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo fajne auto, jeśli się należycie o nie dba, ale tak jest z każdym autem - trzeba dbać, wymieniać wszystko na czas i zachować pewne reguły przy jeździe z turbo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie nic, kompletnie nic przy nim nie robię, poza oczywiście niezbędnymi wymianami oleju, płynów, filtrów itp. po prostu leje i jeżdżę.
W niemieckich autach, jakoś zawsze coś wymieniałem: amortyzatory, poduszki, końcówki wahaczy (bardzo często Lomforder), końcówki układu kierowniczego itp.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie brak, ale słyszałem że lubią padać w tych silnikach turbiny!
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 110KM 81kW
[l/100km]