Silnik rakieta, odczuwa się turo dziurę, ale po przekroczeniu 3000 RPM katapulta - niewiele aut pokona go na drodze :))))))))))))
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjne, krótkie skoki lewarka
5,0
Układ jezdny
super kompromis sport/komfort
Komfort
4,0
Widoczność
słaba widoczość do tyłu, niezbędne czujniki parkowania
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla wysokich mało miejsca nad głową na tylnej kanapie, lecz nie jest to typ reprezentacyjnej limuzyny, a sportowy rodzinny wóz (jedyne słuszne miejsce -za kierownicą - tam niczego nie brakuje)
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oj wypić to on potrafi, jednak frajda musi kosztować (oszczędni i tak wybiorą diesla, lecz charakterystyka turbodoładowanej benzyny pozwala lepiej wykorzystać moc :))
5,0
Stosunek jakość/cena
Uwzględniając wszystkie możliwe rabaty, mamy nowe pożądne rodzinne GTI za 80 tys. zł (konkurencja nie ma szans) !!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oby tak dalej SUPER
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
[l/100km]